mormors dåser sælges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
8. juni 2011

L.J.L

MissGeoh skriver:

Nåh.. 

Men ellers flotte dåser hun havde..

Ja ikke?? HAHA -gamle og godt brugt LOL (Ej jeg stopper nu!-Det jo min mormor vi snakker om!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

MissGeoh

Lauritz skriver:

Ja ikke?? HAHA -gamle og godt brugt LOL (Ej jeg stopper nu!-Det jo min mormor vi snakker om!)

Hæhæ..

Anmeld

8. juni 2011

132319

130,- inkl. porto for de to store med hjerter

-Ja, vi kan godt handle via TS.

Super, kan du lave en annonce og sende et link i en pm? Jeg vil gerne købe dem, de passer perfekt til mit røde tema køkken Hvis Maria ikke vil have den lille, vil jeg også gerne have den med

Anmeld

8. juni 2011

L.J.L

132319 skriver:

Super, kan du lave en annonce og sende et link i en pm? Jeg vil gerne købe dem, de passer perfekt til mit røde tema køkken Hvis Maria ikke vil have den lille, vil jeg også gerne have den med

Jep Jeg venter lige og hører Maria om hun vil have den lille, og så laver jeg en annonce på ts bagefter.

Anmeld

8. juni 2011

L.J.L

Maria. skriver:

Hva hvis jeg skal ha en spagettidåse og den brune på sidste med??

Var du interesseret i dåserne? Ellers har jeg en anden der gerne vil have den lille hjertedåse nemlig

Anmeld

8. juni 2011

Maria.

Bare sælg til Mathilde.. Pengene er små, så jeg må lige overveje.. De er bare super fede!!

Anmeld

8. juni 2011

L.J.L

Maria. skriver:

Bare sælg til Mathilde.. Pengene er små, så jeg må lige overveje.. De er bare super fede!!

Ok, du kan bare skrive hvis du vil have nogle på et tidspunkt

Anmeld

8. juni 2011

L.J.L

132319 skriver:

Maria har takket nej, så det er dine alle hjertedåserne

Jeg opretter en TS annonce i aften, og sender dig et link herinde, så får vi lige styr på det der

Anmeld

8. juni 2011

L.J.L

132319 skriver:

hejsa, så er der oprettet en annonce på ts, du kan lige skrive på annoncen derinde, så sender jeg dig en ts handel

http://www.trendsales.dk/listings/erik-kold-retro-daser/21798364?forum=506&road=my_items

Anmeld

8. juni 2011

132319

Lauritz skriver:

hejsa, så er der oprettet en annonce på ts, du kan lige skrive på annoncen derinde, så sender jeg dig en ts handel

http://www.trendsales.dk/listings/erik-kold-retro-daser/21798364?forum=506&road=my_items

Jeg har skrevet derinde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.