Lortetirsdag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

AnneBJ

Kit skriver:

Hvor er det dejligt at læse, at han trods alt har kunnet spise en rigtig gang hos dig her til aften. Kan ske, at han har været så sulten, at det ikke er gået hurtigt nok hos dig? Eller så afkræftet pga skrigeriet, at han ikke har magtet at arbejde for maden? Eller som Pia skriver ændring i smagen? Overvejelser, overvejelser, overvejelser...men man finder nok ikke ud af det alligevel. God ide med et kald til SP, hvis det fortsætter.

Men masser af opmuntring og støtte herfra. Du er en FANTASTISK mor, der bare vil Felix det bedste i hele verden. Wup wup for Anne

Og pres du bare lidt på med den mødregruppe - Du kan da umuligt være den eneste i dit område, der har født

Kit 

Jeg har tænkt præcis de samme ting som du nævner, og overgav mig derfor til en flaske

Han har ikke fået mere MME i dag, men har heller ikke spist siden halv syv. Nu sover han endelig, og det får han lov til, indtil han selv melder sult!

1000 tak for opmuntringen, det betyder langt mere end du aner!! Jeg forsøger at holde modet oppe, og ikke "forvente" at han ikke vil spise, for psyken kan jo godt påvirke mælken også... Men damn, det er bare svært nogle dage! Jeg håber det hele er bedre imorgen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

CA

Nøj en lorte dag! Suk Anne! Stort kram til dig! 

Og hvor er du sej! Det er svært det der med, at finde rundt i amme/flaske junglen! Men det lyer til du har fundet en meget fin balance indtil I lige kommer igennem det her

Hvor er det bare rigtig meget for DÅRLIGT at du ikke er kommet i en gruppe! Du kan da umuligt være eneste fødende kvinde i Kolding! Skub, press og skru bissen på! Ligepræcis i din situation har du da brug for andre mødre at mødes med og snakke med!

Og så lige: Holdkæft en røv med 2 ører der kommer med sådan en lortekommentar! Nøj, der findes bare mennesker der burde få syet munden sammen. 

Virkelig en lortedag Anne! Ikke flere af dem til dig. Dejligt at læse han begynder at spise mere. Pøj pøj til Jer! 

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.