Tag-firma'er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

Darling<3

TykkeTrunteMor skriver:

vi har ca 220 m2 tag der skal renses, plus nye tagrender og holdere Men hellere det end helt nyt tag (ca 170.000 fik vi det billigste(!!!!) tilbud på )

Good manner, godt jeg ikke har eget hus lige nu Hehe..

Ellers må du jo selv igang med at skrubbe deroppe, det kunne blive din sommerferie hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

TTM

Honey's Kone<3 skriver:

Good manner, godt jeg ikke har eget hus lige nu Hehe..

Ellers må du jo selv igang med at skrubbe deroppe, det kunne blive din sommerferie hehe..

Det var skam også overvejet, men eftersom der er asbest i vores tag, hverken tør eller vil jeg lave noget selv på det tag... Og samtlige tag-mænd som har været ude har rost vores tag da det (åbenbart) er særdeles velholdt og snildt skulle kunne holde 20 år endnu hvis det ellers bliver ranset og malet...

Men man tør jo ikke bare tage den første og bedste, så er nede på 2-3 forskellige..

Anmeld

15. juni 2011

TTM

Chalala85 skriver:

Hejsa,

Jeg er i branchen, og mit bedste råd er at holde sig fra Jysk tagteknik

Nu var Jydsk Tagteknik en af vores "Finalister" så er meget nysgerrig på hvofor man skal holde sig væk fra dem?

De er nemlig de eneste jeg har kunne finde bedømmelser af, og der har det primært været positive?

Men tak for dit indlæg, særligt når du nu er i branchen

Anmeld

15. juni 2011

Darling<3

TykkeTrunteMor skriver:

Det var skam også overvejet, men eftersom der er asbest i vores tag, hverken tør eller vil jeg lave noget selv på det tag... Og samtlige tag-mænd som har været ude har rost vores tag da det (åbenbart) er særdeles velholdt og snildt skulle kunne holde 20 år endnu hvis det ellers bliver ranset og malet...

Men man tør jo ikke bare tage den første og bedste, så er nede på 2-3 forskellige..

Hehe... Så må din mand igang sammen med et hold guttere

Det kan da ikke passe at i ikke rigtigt kan finde nogle som vil ordne jeres tag...

Anmeld

15. juni 2011

TTM

Honey's Kone<3 skriver:

Hehe... Så må din mand igang sammen med et hold guttere

Det kan da ikke passe at i ikke rigtigt kan finde nogle som vil ordne jeres tag...

De vil gerne, jeg ville bare være mere rolig, hvis jeg kunne finde nogle som enten kendte til de forskellige eller selv havde fået et lignene arbejde udfør af dem

Vi er nede på

1. Dansk Tag og facade
  2. Haslev tagrens
  3. Jydsk tagteknik

så overvejer kraftigt og kaste med en terning

Anmeld

15. juni 2011

Darling<3

TykkeTrunteMor skriver:

De vil gerne, jeg ville bare være mere rolig, hvis jeg kunne finde nogle som enten kendte til de forskellige eller selv havde fået et lignene arbejde udfør af dem

Vi er nede på

1. Dansk Tag og facade
  2. Haslev tagrens
  3. Jydsk tagteknik

så overvejer kraftigt og kaste med en terning

Hehe, kast du bare løs, men det beyder jo ikke at du lander på de bedste

Kender du ikke nogle fyre som kunne gøre det "privat" for jer??

Anmeld

15. juni 2011

TTM

Honey's Kone<3 skriver:

Hehe, kast du bare løs, men det beyder jo ikke at du lander på de bedste

Kender du ikke nogle fyre som kunne gøre det "privat" for jer??

desværre ikke....

Anmeld

15. juni 2011

Chalala85

TykkeTrunteMor skriver:

Nu var Jydsk Tagteknik en af vores "Finalister" så er meget nysgerrig på hvofor man skal holde sig væk fra dem?

De er nemlig de eneste jeg har kunne finde bedømmelser af, og der har det primært været positive?

Men tak for dit indlæg, særligt når du nu er i branchen

Nu skal jeg jo passe på med hvad jeg siger. For igen. googler er vores ven og andre kan jo søge og se hvad jeg skriver.

Men jeg kan nævne at vi har været ude og "rydde" op efter dem en del gange da tingene ikke er gjort ordenligt. De laver lappe løsninger i rigtig mange tilfælde da bygherre som regel ikke ved hvad det er rigtigt og forkert.

Så kan kun sige, der har og er rigtig mange problemer for de bygherre som får udført arbejde fra dem.

Anmeld

15. juni 2011

Darling<3

Chalala85 skriver:

Nu skal jeg jo passe på med hvad jeg siger. For igen. googler er vores ven og andre kan jo søge og se hvad jeg skriver.

Men jeg kan nævne at vi har været ude og "rydde" op efter dem en del gange da tingene ikke er gjort ordenligt. De laver lappe løsninger i rigtig mange tilfælde da bygherre som regel ikke ved hvad det er rigtigt og forkert.

Så kan kun sige, der har og er rigtig mange problemer for de bygherre som får udført arbejde fra dem.

Jeg kender nogle som arbejder for dem, og den chef de har, han er en smule sløset

Men de overholder alle regler, og laver et super stykke arbejde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.