Tag-firma'er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.655 visninger
28 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

TTM

Er der NOGEN som kender disse firma'er?

Både på godt og ondt..

vi står og skal ha' renset vores tag, men vil jo ikke løbe ind i nogle klamphuggere, så derfor spørger jeg jer til råds!

De pågældende firma'er det drejer sig om er;

• Jysk Tagteknik
  • Haslev Tagrens
  • Thorsen tag
  • dansk Tag og Facade
  • Vallø
  • Dansk Tag

Jeg har også deres telefon-numre hvis der er nogle af dem i ikke kan huske om det lige er dem... Og de hedder jo næsten alle sammen det samme, så det kan jo være liiiidt svært og skelne

Mange Hilsner TTM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Darling<3

TykkeTrunteMor skriver:

Er der NOGEN som kender disse firma'er?

Både på godt og ondt..

vi står og skal ha' renset vores tag, men vil jo ikke løbe ind i nogle klamphuggere, så derfor spørger jeg jer til råds!

De pågældende firma'er det drejer sig om er;

• Jysk Tagteknik
  • Haslev Tagrens
  • Thorsen tag
  • dansk Tag og Facade
  • Vallø
  • Dansk Tag

Jeg har også deres telefon-numre hvis der er nogle af dem i ikke kan huske om det lige er dem... Og de hedder jo næsten alle sammen det samme, så det kan jo være liiiidt svært og skelne

Mange Hilsner TTM

Kender kun til Jysk Tagteknik De er super fine og man kan sagtens stole på dem..

Ellers er der Phønix Tag, det må vel nok være de bedste! Min dejlige stedfar arbejder for dem <3

Anmeld

8. juni 2011

TTM

Honey's Kone<3 skriver:

Kender kun til Jysk Tagteknik De er super fine og man kan sagtens stole på dem..

Ellers er der Phønix Tag, det må vel nok være de bedste! Min dejlige stedfar arbejder for dem <3

ha ha, ja så er det klart du mener de er bedst

Men tak for tilbagemeldingen

Anmeld

8. juni 2011

TTM

Honey's Kone<3 skriver:

Hmm... Phønix laver ikke den form for opgave desværre...

bare ærgeligt man ikke kan finde NOGET som helst om de firma'ere som vi har fået tilbud fra... 20,000 for Dansk tag & facade men 28,000 for Jydsk tagteknik... Så ville det være rart hvis man kunne se nogle andre kunders vurdering...

Anmeld

8. juni 2011

Darling<3

TykkeTrunteMor skriver:

Hmm... Phønix laver ikke den form for opgave desværre...

bare ærgeligt man ikke kan finde NOGET som helst om de firma'ere som vi har fået tilbud fra... 20,000 for Dansk tag & facade men 28,000 for Jydsk tagteknik... Så ville det være rart hvis man kunne se nogle andre kunders vurdering...

Bum bum, så bliver den en smule svære..

Hmm.. Jeg mener at der er noget som hedder HeTag, de har vidst nok hovedkontor i Århus, hvis det var noget

Jeg kan høre min stedfar om de ikke renser tage, mener jeg altså at de gør, men prøver lige at høre ham ad

Anmeld

8. juni 2011

TTM

Honey's Kone<3 skriver:

Bum bum, så bliver den en smule svære..

Hmm.. Jeg mener at der er noget som hedder HeTag, de har vidst nok hovedkontor i Århus, hvis det var noget

Jeg kan høre min stedfar om de ikke renser tage, mener jeg altså at de gør, men prøver lige at høre ham ad

Okay? Ja jeg ringede til dem i Næstved, og det var et negativt svar mht. tag-rens af et eternit/asbest tag...

Man føler sig bare mega på bar bund når man INTET kender til de forskellige firma'er og det ville være mega surt hvis de ødelagde taget i stedet for og lave det flot...

Anmeld

8. juni 2011

Darling<3

TykkeTrunteMor skriver:

Okay? Ja jeg ringede til dem i Næstved, og det var et negativt svar mht. tag-rens af et eternit/asbest tag...

Man føler sig bare mega på bar bund når man INTET kender til de forskellige firma'er og det ville være mega surt hvis de ødelagde taget i stedet for og lave det flot...

Man skal kende lidt til brancen (staves) før man kan vudere om det kan lade sig gøre.. Men jeg hører gerne ad på hjemmefronten

Anmeld

8. juni 2011

TTM

Honey's Kone<3 skriver:

Man skal kende lidt til brancen (staves) før man kan vudere om det kan lade sig gøre.. Men jeg hører gerne ad på hjemmefronten

Det må du meget gerne, også hvis han ved om der er nogle af dem man skal holde sig langt væk fra f.eks...

Anmeld

15. juni 2011

TTM

Honey's Kone<3 skriver:

Jeg opper dig lige, har du snakket med ham??

Anmeld

15. juni 2011

Darling<3

TykkeTrunteMor skriver:

Jeg opper dig lige, har du snakket med ham??

Jeg snakkede faktisk med ham igår

MEN, det job udfører de ikke Det er noget specielt tag, og man kunne vidst ikke bare spule det af..  Jeg ved ikke hvem man ellers kunne hyre til det job, har du søgt på google?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.