Nyt tema?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. november 2008

linemus

Vi trænger til noget spas. Er det ikke ved at være slidt det der hattetema? Hvad med at prøve at komme i julestemning med et juletema - gerne med et tvist af spas?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2008

Loggidut

jo...det kunne jeg godt bruge!

jeg synes godt nok det har været sløjt på det sidste...og hvor er alle mine folk henne...snøft, jeg savner dem.

og hov, jeg er vist selv med til at bidrage til de manglende indlæg!

sloggi, som nu har besluttet sig for at æde en skål spaghetti med ketchup...hmmm, og nej jeg er ikke gravid, bare yderst ulækker!

Anmeld

26. november 2008

Marco2

JAAAH Tema igen!!

Anmeld

26. november 2008

Nadi

Jo NYT TEMA!!! Men jeg er blank for ideer, eller har et men synes det er lidt for åbenlyst: Nissetema???

Anmeld

26. november 2008

linemus

Nadi skriver:

Jo NYT TEMA!!! Men jeg er blank for ideer, eller har et men synes det er lidt for åbenlyst: Nissetema???

Jeg synes da, det skal være noget med jul, nu hvor julemåneden uundgåelig er lige om hjørnet. Måske vi kunne peppe det lidt op, så vi ikke bare allesammen sidder søde med nissehuer på. Jeg forestiller mig at gå i julekassen og så se, hvordan jeg ser ud, når jeg kravler op igen...

Anmeld

27. november 2008

Mie A

linemus skriver:

Jeg synes da, det skal være noget med jul, nu hvor julemåneden uundgåelig er lige om hjørnet. Måske vi kunne peppe det lidt op, så vi ikke bare allesammen sidder søde med nissehuer på. Jeg forestiller mig at gå i julekassen og så se, hvordan jeg ser ud, når jeg kravler op igen...

Ja det er en super ide - den er jeg helt klart med på! Skal alligevel finde et nyt profilbillede - da det andet ikke er så aktuelt mere - HELDIGVIS )

Anmeld

27. november 2008

Bamseboet :D

Så sku MINE nisser være på vej

Anmeld

28. november 2008

Monica

Jeg har lige lavet nøgen tema... Men skal nok finde en lille nisse at bytte ud med snart...

Anmeld

28. november 2008

ivfmarie

Monica skriver:

Jeg har lige lavet nøgen tema... Men skal nok finde en lille nisse at bytte ud med snart...

Uhhh.... Moni!! Jeg venter i spænding!!!

Anmeld

28. november 2008

ka li ja

ja den vil jeg nu også sige at jeg glæder mig mest til ... altsåå den nøgne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.