SÆLGES: Babylegetøj fra lamaze, sebra mm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
8. juni 2011

Anne85

Kofoed33 skriver:

Hmm tænker bare lidt, hvis Nynne har haft den i munden og alt det, så jeg jeg lidt pivet med bakterier, troede godt den kunne vaskes. Så det bliver lige en tænker, så intet er sikkert, kan bare ikke finde dem i butikkerne, måske mig der er blind

Det kan jeg sagtens forstå ved dog ikke hvorfor den ikke skulle kunne vaskes - og tror egentlig også jeg vaskede den i hånden da hun fik den for jeg vasker altid legetøj inden vi tager det i brug

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Kofoed.

Anne85 skriver:

Det kan jeg sagtens forstå ved dog ikke hvorfor den ikke skulle kunne vaskes - og tror egentlig også jeg vaskede den i hånden da hun fik den for jeg vasker altid legetøj inden vi tager det i brug

Den kan jeg godt forstå, vil jeg også gøre, men aner ikke om en håndvask er nok til, at fjerne mundbakterier, kender jeg faktisk ikke så meget til.

Anmeld

8. juni 2011

Anne85

Kofoed33 skriver:

Den kan jeg godt forstå, vil jeg også gøre, men aner ikke om en håndvask er nok til, at fjerne mundbakterier, kender jeg faktisk ikke så meget til.

Tja... hvis man skal være helt sikker skal det vel koge vaskes - og det kan det færreste legetøj holde til. Men man kunne jo ligge den i en skål med kogende vand i 5 minutter som når man skolder sutter

Anmeld

8. juni 2011

Kofoed.

Anne85 skriver:

Tja... hvis man skal være helt sikker skal det vel koge vaskes - og det kan det færreste legetøj holde til. Men man kunne jo ligge den i en skål med kogende vand i 5 minutter som når man skolder sutter

Hmm, ja mon ikke. Men kan se en anden også spørger efter den, sig til hvis hun hopper fra, så vil jeg byde 70 og gøre det til en "selvhenter"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.