SÆLGES: Babylegetøj fra lamaze, sebra mm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
8. juni 2011

Anne85

20 august skriver:

Hihi hvor bor du henne ?

Jeg bor i Kolding (Vonsild)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Anne85

Kofoed33 skriver:

Hvad med legeknuden? Billed 3

Hvis du bor i Kolding skal det ikke sendes, bor i Lunderskov og er flere gange ugenligt i Kolding

Kom med et bud - den koster 150 kr fra ny

Anmeld

8. juni 2011

Kofoed.

Anne85 skriver:

Kom med et bud - den koster 150 kr fra ny

Hvor meget er den brugt? Og kan den vasket?

Tænker måske 50...

Anmeld

8. juni 2011

K&S

Hvad er det for en "bog", du har til salg?

Hvad kan den?

Anmeld

8. juni 2011

Anne85

Kofoed33 skriver:

Hvor meget er den brugt? Og kan den vasket?

Tænker måske 50...

Den er ikke brugt specielt meget - dog er der et par små ridser i det lille spejl, men de kommer meget hurtigt synes jeg. Der står den ikke kan vaskes - men umiddelbart ville jeg godt synes den kunne klare en finvask eller at blive vasket i hånden.

Jeg vil gerne ihvertfald have halv pris for den - ellers vil jeg hellere pakke den ned og gemme den til en evt. lillebror/søster

Anmeld

8. juni 2011

Anne85

K&S skriver:

Hvad er det for en "bog", du har til salg?

Hvad kan den?

Det er en bog fra V-tech med "drømmehaven" (et fjernsynsprogram for de helt små børn) - den kan spille musik og afspille rim og remser når barnet trykker på og skubebr til nogle af figurerne.

Anmeld

8. juni 2011

K&S

Anne85 skriver:

Det er en bog fra V-tech med "drømmehaven" (et fjernsynsprogram for de helt små børn) - den kan spille musik og afspille rim og remser når barnet trykker på og skubebr til nogle af figurerne.

Anton er jo også 10 måneder - er den ikke interessant for din datter mere?

Anmeld

8. juni 2011

Anne85

K&S skriver:

Anton er jo også 10 måneder - er den ikke interessant for din datter mere?

Jo - eller - både og for aldersmæssigt passer den fint til hende, men det er som om hun ikke gider alt babylegetøjet mere - så der står altså bare 4 kæmpe kasser babylegetøj og glor dumt på os Hun vil meget hellere lege med storebrors biler og legoklodser

Anmeld

8. juni 2011

K&S

Anne85 skriver:

Jo - eller - både og for aldersmæssigt passer den fint til hende, men det er som om hun ikke gider alt babylegetøjet mere - så der står altså bare 4 kæmpe kasser babylegetøj og glor dumt på os Hun vil meget hellere lege med storebrors biler og legoklodser

Hihi, Anton elsker lyd (læs: larm ) og er blevet meget optaget af bøger den sidste uges tid

Hvad skal du have for den? Og hvad vil det koste at sende den?

Anmeld

8. juni 2011

Anne85

K&S skriver:

Hihi, Anton elsker lyd (læs: larm ) og er blevet meget optaget af bøger den sidste uges tid

Hvad skal du have for den? Og hvad vil det koste at sende den?

Den har kostet 300 kr fra ny - men du kan få den for 100 + porto for der er to steder hvor der er en lille bitte micro størrelse tusch plet på den Nu er der selvfølgelig ikke batteri i min køkkenvægt - men jeg tror den vil kunne sendes for 30 kr

Går det godt med ham i dp? Nynne startede i mandags... pyyyh jeg synes det er hårdt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.