Hvad skal I lave nytårsaften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
15 svar
0 synes godt om
26. november 2008

linemus

Det er måske lidt tidligt, men det er lige i tankerne, og så orker jeg ikke at tænke på jul, så jeg springer lige et skridt videre.

Vi ved ikke rigtig, hvad vi skal. Min svigerinde vil gerne komme, så vi skal nok være herhjemme med alle børnene - synes det lyder som enhver anden aften...

Hvad skal I? Og er det sammen med børnene?

- Line (gider ikke arbejde, men skal skal skal...)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2008

Loggidut

nytår...harhhh..den aften jeg plejer at være så træt af!

well, vi gør nok som vi plejer!

Min veninde kommer, og michaels kammerat (brian som i kender) regner vi også med kommer, sammen med et tons af unger...så er der kasper, og min venindes søn, og kaspers kæreste, ja de får nok lov at sidde og drikke lidt, hellere herhjemme end ude på gaden med hænderne fyldt med fyrværkeri...ja så spiller vi nok spil med dem, og hygger om dem!

klokken 12 vil jeg nok sidde med lidt tåre i øjnene, og tænke på at det er et år siden min mand friede til mig!

ja det er vel det min aften skal gå med!

Anmeld

26. november 2008

Rasmine

Vi skal være her, og så kommer der et hold venner, som også var her sidste år.
Stille og roligt.

Anmeld

26. november 2008

Anja

Vi skal være sammen med det samme hold venner som vi altid er sammen med nytårsaften. Ved endnu ikke om det bliver her eller hos dem, men håber, det bliver her for vi har jo 3 små og de har kun 1 ...... Det ER bare nemmere at være hos sig selv, når der er så mange blebørn .....

Anmeld

26. november 2008

Astrid P

Vi skal ud til nogle gode venner som vi har holdt med et par gange før. De har to tøser på 8 og 10 som ELSKER Smilla, så det skal nok blive hyggeligt. Vi skal have mine forældres hund med som vi passer henover nytåret, og det glæder ungerne sig helt vildt til. De snakkkede om at klæde den festligt ud, det ved jeg så ikke lige helt hvad jeg skal sige til .

Anmeld

26. november 2008

linemus

Astrid P skriver:

Vi skal ud til nogle gode venner som vi har holdt med et par gange før. De har to tøser på 8 og 10 som ELSKER Smilla, så det skal nok blive hyggeligt. Vi skal have mine forældres hund med som vi passer henover nytåret, og det glæder ungerne sig helt vildt til. De snakkkede om at klæde den festligt ud, det ved jeg så ikke lige helt hvad jeg skal sige til .

Anmeld

26. november 2008

Astrid P

linemus skriver:

OMG... Stakkels hund!

Anmeld

26. november 2008

linemus

Astrid P skriver:

OMG... Stakkels hund!

Ja Det kan være du lige skal snakke med de pyntesyge piger inden dag, så jeres hund ikke ender sådan

Anmeld

26. november 2008

Marco2

Nytårsaften...bumbum.... det store dilemma..
Vi er inviteret til stor fest hos et par vi kender. De har inviteret 30 og der er mulighed for overnatning på den efterskole de er ansat på. Men det kan jeg bare slet ikke overskue med Emily. Deres hus er småt og vi har jo problemer med putning og sovning, så jeg kan selt ikke se hvordan vi skal få hende puttet og holdt i søvn mens der er fest og ballade fra 30 mennesker... Ja, det kan godt være jeg er lyseslukker, men tror slet ikke det bliver fedt for nogen af parterne. Hverken Emily eller os.

Så vi har besluttet ikke at komme og istedet invitere nogle af vore venner. Og udfordringen ligger jo så i, at de også er inviteret til den store "abefest". Men det skal siges at de havde takket nej, inden vi spurgte dem... Og det vennepar plejer vi altid at holde nytårsaften med. Og så kommer Thomas' bror og hans kammerat som de plejer. Men de er også inviteret til den anden fest....suk... Men T's bror vil holde nytår med os som han plejer. Så hvis ikke vi tager afsted vil han heller ikke.....

Og så har vi inviteret vores naboer, men de tager måske til Kbh så de er ikke helt afklaret endnu om de kommer. Og et andet par vi har inviteret her termin den 24. december, så om de kommer afhænger af hvornår barnet kommer til verden.

Men konklussionen på det hele er at vi holde børne-nytårsaften hjemme hos os selv. Men det har da været fyldt med spekulationer om what to do....

AG - hjemmehyggenarkoman

Anmeld

26. november 2008

Tikki

Vi skal være hjemme, for enten er jeg gravid på overtid eller også har vi en meget lille pusling..og så Iza.....så jeg orker faktisk ikke at holde nytår i år...i tankerne i hvert fald Vi ser hvad der sker i år. Sidste år holdt vi det sammen med et vennepar, der har en dreng på Izas alder - det var ganske hyggeligt og måske kan vi lokke dem helt til Kbh.....men nu må vi se.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.