Idag fortæller jeg forældrene det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

CmarianN

Al vores familie og venner ved det... det er kun bekendte der endnu ikke ved noget.

Jeg har mega ømme babser! og så har jeg haft lidt kvalme.. især igår var slem. Idag er det ikke så slemt, men bare sådan lidt træls og jeg har ikke rigtig lyst til noget mad.

Hvad med dig?

Okay 

Brysterne = tjek, begyndende kvalme = tjek, ikke lyst til mad = tjek....

Derudover har jeg lænde smerter af og til og en mild form for diarre! 

Jeg glæder mig til jeg bliver så tryg at vi kan fortælle vidt og bredt om graviditeten 

Og alle vi har fortalt det er blevet så lykkelige, så glæder mig bare til at se/høre de resterendes reaktioner 

Hvordan gik det med at fortælle de forældre det i dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

TbCp

CmarianN skriver:

Okay 

Brysterne = tjek, begyndende kvalme = tjek, ikke lyst til mad = tjek....

Derudover har jeg lænde smerter af og til og en mild form for diarre! 

Jeg glæder mig til jeg bliver så tryg at vi kan fortælle vidt og bredt om graviditeten 

Og alle vi har fortalt det er blevet så lykkelige, så glæder mig bare til at se/høre de resterendes reaktioner 

Hvordan gik det med at fortælle de forældre det i dag?

Hehe fantastisk

Det gik rigtig godt... har lavet en lille opdatering på side 1

Anmeld

8. juni 2011

JustAnotherName

TbCp skriver:

Det gik bare så godt Jeg ved ikke hvorfor jeg havde været så nervøs for det

De to yngste skal starte børnehave 1. januar og 1. februar, så det var dem der kunne blive lidt bøvl med i forhold til min barsel, som starter sidst i december.. MEN... de har begge to mindre søskende der skal starte i vuggestue her sidst på året, så de havde lidt satset på at få dem i integreret og så vil de rykke de store søskende med det samme også, så måske jeg endda kan gå på barsel lidt tidligere

Ihvertfald blev de alle meget glade på vores vegne

Dejligt!!

Anmeld

8. juni 2011

TbCp

JustAnotherName skriver:

Dejligt!!

Ja det var en lettelse

Anmeld

8. juni 2011

MORJESPERSEN

TbCp skriver:

Dagplejebørnenes forældre, får idag at vide at jeg venter mig.

Vil gerne have det sagt og da flere, jeg har mødt, allerede har kommenteret min mave så vil jeg ligeså gerne sige det nu... så kan jeg også begynde at gå i noget mere af mit tøj... og ikke kun i de løse bluser og bukser med knappen åben

Jeg er meget spændt på hvordan de reagerer....

Har slet ikke fået det sagt endnu... men mange gange tillykke med babyen i maven

Anmeld

8. juni 2011

TbCp

MORJESPERSEN skriver:

Har slet ikke fået det sagt endnu... men mange gange tillykke med babyen i maven

1000 tak Fie

Anmeld

9. juni 2011

Vinker

TbCp skriver:

Har lige skrevet en lille opdate på side 1...

Det gik så godt og selvfølgelig blev de glade

Så dejligt at høre og hvilken lettelse for dig at få det fortalt. Nu kan du rigtig glæde dig på alle fronter uden at skulle rende og skjule noget for nogen

Anmeld

9. juni 2011

TbCp

Vinker skriver:

Så dejligt at høre og hvilken lettelse for dig at få det fortalt. Nu kan du rigtig glæde dig på alle fronter uden at skulle rende og skjule noget for nogen

Ja! Det er skønt...

Jeg har faktisk ikke fortalt det til min storesøster endnu og heller ikke min moster.. Vi skal til min mors fødselsdag d. 25. så siger det til dem der... så håber ikke jeg render ind i dem inden da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.