Idag fortæller jeg forældrene det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.597 visninger
27 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

TbCp

Dagplejebørnenes forældre, får idag at vide at jeg venter mig.

Vil gerne have det sagt og da flere, jeg har mødt, allerede har kommenteret min mave så vil jeg ligeså gerne sige det nu... så kan jeg også begynde at gå i noget mere af mit tøj... og ikke kun i de løse bluser og bukser med knappen åben

Jeg er meget spændt på hvordan de reagerer....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

ChatH

TbCp skriver:

Vil gerne have det sagt og da flere, jeg har mødt, allerede har kommenteret min mave så vil jeg ligeså gerne sige det nu... så kan jeg også begynde at gå i noget mere af mit tøj... og ikke kun i de løse bluser og bukser med knappen åben

Held og lykke de tager det sikkert pænt

Anmeld

8. juni 2011

Karo

Det bliver spændende Tina.

Mon ikke de bliver glad på jeres vejne

Anmeld

8. juni 2011

TbCp

CVVE skriver:

Held og lykke de tager det sikkert pænt

Åh jo det håber jeg

Anmeld

8. juni 2011

TbCp

Karo skriver:

Det bliver spændende Tina.

Mon ikke de bliver glad på jeres vejne

Ja jeg har lidt kriller i maven over det....

Anmeld

8. juni 2011

Vingummien

Det skal da nok gå

Anmeld

8. juni 2011

Lilac

Held og lykke med det  De tager det sikkert pænt 

Anmeld

8. juni 2011

CmarianN

TbCp skriver:

Iiiih hvor spændende 

Vi har fortalt nogle venner det og så mine forældre.

Min mands forældre ved ikke noget endnu, men det er udelukkende fordi vi vil sige det face-to-face og da vi bor i hver sin ende af landet, ser vi af gode grunde ikke hinanden hver og hvoranden dag 

Lige til en start havde jeg et stort behov for, at fortælle det vidt og bredt, men det er lidt afdæmpet nu. Tænker det måske er fordi der er begyndt at melde sig en nervøsitet om hvorvidt alt er ok osv....

Hvordan er det egentlig med dig og symptomer? Mærker du til noget? 

Anmeld

8. juni 2011

TbCp

Det gik bare så godt Jeg ved ikke hvorfor jeg havde været så nervøs for det

De to yngste skal starte børnehave 1. januar og 1. februar, så det var dem der kunne blive lidt bøvl med i forhold til min barsel, som starter sidst i december.. MEN... de har begge to mindre søskende der skal starte i vuggestue her sidst på året, så de havde lidt satset på at få dem i integreret og så vil de rykke de store søskende med det samme også, så måske jeg endda kan gå på barsel lidt tidligere

Ihvertfald blev de alle meget glade på vores vegne

Anmeld

8. juni 2011

TbCp

CmarianN skriver:

Iiiih hvor spændende 

Vi har fortalt nogle venner det og så mine forældre.

Min mands forældre ved ikke noget endnu, men det er udelukkende fordi vi vil sige det face-to-face og da vi bor i hver sin ende af landet, ser vi af gode grunde ikke hinanden hver og hvoranden dag 

Lige til en start havde jeg et stort behov for, at fortælle det vidt og bredt, men det er lidt afdæmpet nu. Tænker det måske er fordi der er begyndt at melde sig en nervøsitet om hvorvidt alt er ok osv....

Hvordan er det egentlig med dig og symptomer? Mærker du til noget? 

Al vores familie og venner ved det... det er kun bekendte der endnu ikke ved noget.

Jeg har mega ømme babser! og så har jeg haft lidt kvalme.. især igår var slem. Idag er det ikke så slemt, men bare sådan lidt træls og jeg har ikke rigtig lyst til noget mad.

Hvad med dig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.