Nu har jeg lige siddet og læst alle siderne igennem fra den forrige debat. Og han er da godt nok et koldt og kynisk menneske.. Hvordan helved kan han finde på at gøre det imod dig! 
Ahmen, jeg er virkelig chokkeret. Jeg ville ALDRIG hoppe på nogen af de latterlige undskyldninger han har! ALDRIG!
Føler virkelig med dig.. Du fortjener SÅ meget bedre end den stodder!
Du kan sagtens få det til at fungerer selv med et barn. Jeg er selv med min datter, og vi har det SÅ dejligt. Jeg boede med faren indtil hun var cirka 9 mdr. og seriøst, det er ikke hårdt at være selv.. - synes jeg ikke.. Det er skønt.. Alt det jeg får af hende, som han ikke får (måske lidt hævntørstigt af mig, men så kan han sgu lære det
)
Du kan godt klare det selv.. Tro mig, så skal bare ikke bekymre dig så meget, for så tror jeg du vil synes det er hårdt.. jeg tager en dag af gangen og tager tingene som de kommer.. Og jeg mener det virkelig, jeg ELSKER at være selv med hende.. - Ja jeg ville da ønske jeg boede med en jeg kunne dele hende med, og alt det der som man jo ønsker når man vælger at få barn.. Men sådan blev det ikke, og det er sgu egentlig okay for mig..
Men hold dig "gode venner" med ham, så han får et forhold til din søn, det er vigtigt.. Min eks ser min datter tit, og det er virkelig dejligt for hende..og ham!
Held og lykke, søde!
Anmeld