Anonym skriver:
Ja jeg synes ærlig talt også det er over min grænse. Specielt fordi hun feks skriver (håber jeg må skrive det herinde og jeg ikke støder nogen): Jeg glæder mig til du skal bruge mine huller!
Og min kæreste svarer så: jeg ser frem til at bruge dem!!
Og senere i samtalen (som er en helt anden dag), skriver hun øv har fået mit lort. Hun skriver også: vi kan gøre det alligevel, jeg har jo to andre huller du kan bruge. Og min k skriver så at han hellere vil vente til en anden dag hvor hun er helt fit for fight, for det er sjovest med alle 3..???????????
Hvorfor skriver man sådan noget med sit lort på en livechat? Er det ikke lidt mærkeligt?
Fordi han er fuld af løgn... Det jo indlysende at det ikke er en pige fra en livechat han har skrevet med, det håber jeg virkelig ikke du falder for..

Og jeg håber virkelig heller ikke for dig, og dit kommende barn, at du finder ud af efter fødslen, at du vælger at tro på hans historier, du ved jo godt det er løgn, alle de ting du har opdaget kan ikke bortforklares med dårlige undskyldninger...
Selvom det er pisse hårdt lige nu, så er det helt sikkert den rigtige beslutning du har taget, ingen har fortjent at være sammen med sådan en idiot. Jeg håber du kommer godt igennem det hele, så du kan være ordentlig klar, og nyde den lille guldklump 100% om 2½ måned
Anmeld