Jeg vil også opdatere :oP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

piadas

Kit skriver:

Skønt med en update og dejlige billeder.

Hvor får man fat i sådan en dåbstavle? De er da rigtig søde.

Jeg er også overrasket over, at det allerede er 4 måneder siden, at jeg brokkede med i jeres tråd

Må ligesom Anne tilslutte mig misundelsen af, at I bare kan putte. Gid Alberte snart hopper på den vogn, men måske skal vi bare prøve at kaste os ud i det. Hun ammes lige for tiden i søvn og puttes forsigtigt i tremmesengen.

Held og lykke med hussalget.

Kit

Dåbstavlen har vi fået i dåbsgave, men jeg ved, den er købt hos guldsmeden i Nykøbing Mors. Jeg er ret sikker på, at de fleste guldsmede har dem. Den er meget klassisk, og min mor har dem også hængende af min bror, søster og mig, så den har eksisteret i mange år.

Jeg er også rigtig glad for dem, og de har været et must hver gang, vi har fået et barn.

Jamen, jeg ved heller ikke, hvad der sker - jeg har bare fået verdens nemmeste barn.  Det har dog en lille ulempe - jeg vil så gerne have hende vejet og målt, men jeg kan ikke få mig til at ringe efter min SP, nu når det er det eneste, jeg gerne vil have hende til og alt andet bare kører! Ikke at jeg tror, der er noget galt men bare for at få styret min nysgerrighed. Ellers må jeg jo vente til 5 mdr.s undersøgelsen hos lægen, men det går nok også!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Lilje82

Sikke en dejlig update Det lyder jo som om hun virkelig trives. Og ja det er utroligt som tiden den pludselig løber, jeg kan bestemt heller ikke forholde mig til at min baby blir 5 mdr. lige om lidt :/ og i øvrigt synes jeg bare fin tage kage er blevet super flot, den ville jeg godt ha sat tænderne i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.