Så sagde vægten minus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Faith

Hold op hvor er du sej!!!!! Og så kæmper jeg for at tabe 5 kg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

slettet_7530

Ditter skriver:

Det er bare så super flot, stort tillykke med det....

Du er for sej.

Maria

Tak skal du have Maria

Anmeld

8. juni 2011

slettet_7530

smillaluna skriver:

Hold op hvor er du sej!!!!! Og så kæmper jeg for at tabe 5 kg

tak skal du have, det er altså også svært at komme af med de sidste 5 og de sidste 2

Anmeld

8. juni 2011

Lou87

Ej hvor er du bare go!
Hvordan kan du blive ved og smide over 1 kg om ugen efter så stort vægttab, er det ikk der det bliver svært ??

Jeg tabte forrige år inden min graviditet 10 kr på et halvt år, det var jeg meget godt tilfreds med.. Men tog så lidt på og endte med og ha 5 af de 10 kg tilbage efter fødsel. (men godt nok eftersom jeg tog 20 på!!) Men ja.. jeg "glemte" så lidt mine gode vaner i alt bleskift, mad osv.. så jeg endte med 9 ekstra kg øv.
Men har så været hos DDV siden slut marts og indtil nu og tabt 4,7 kg igen.. og det er også fint nok på 2,5 måned.. MEN..
Min motivation er bare væk  Arggg.. det bare så irriterende!!
Ved ikk hva jeg ska gøre.. Jeg er ikke stor, stor.. 1,68 og nu 76, et eller andet kg. Men ville bare godt af med de kg for good..
Men synes bare det tager evigheder.. og jeg opgiver lidt denne gang synes jeg... Og ka ikk finde ud af om DDV måske er det forkerte for mig, for jeg følger egentlig ikk særlig mange af deres råd. Nå men nu blev det så til enn laaang smøre om alt muligt andet og ville jo egentlig bare sige du var for sej  Tillykke!

Anmeld

9. juni 2011

slettet_7530

Lou87 skriver:

Ej hvor er du bare go!
Hvordan kan du blive ved og smide over 1 kg om ugen efter så stort vægttab, er det ikk der det bliver svært ??

Jeg tabte forrige år inden min graviditet 10 kr på et halvt år, det var jeg meget godt tilfreds med.. Men tog så lidt på og endte med og ha 5 af de 10 kg tilbage efter fødsel. (men godt nok eftersom jeg tog 20 på!!) Men ja.. jeg "glemte" så lidt mine gode vaner i alt bleskift, mad osv.. så jeg endte med 9 ekstra kg øv.
Men har så været hos DDV siden slut marts og indtil nu og tabt 4,7 kg igen.. og det er også fint nok på 2,5 måned.. MEN..
Min motivation er bare væk  Arggg.. det bare så irriterende!!
Ved ikk hva jeg ska gøre.. Jeg er ikke stor, stor.. 1,68 og nu 76, et eller andet kg. Men ville bare godt af med de kg for good..
Men synes bare det tager evigheder.. og jeg opgiver lidt denne gang synes jeg... Og ka ikk finde ud af om DDV måske er det forkerte for mig, for jeg følger egentlig ikk særlig mange af deres råd. Nå men nu blev det så til enn laaang smøre om alt muligt andet og ville jo egentlig bare sige du var for sej  Tillykke!

Tak skal du have.  jeg kan desværre ikke motivere dig, det skal komme allerdybest inde fra dig selv.

PØj pøj med det glæder mig til at følge dig når du har fundet motivationen.

Anmeld

10. juni 2011

gruener

Hvor er det bare flot!! Jeg er fuld af beundring  

Anmeld

10. juni 2011

Sofia24

Albertesmor skriver:

jeg er 177 og vægten siger idag 86,1 kg  BMI 27,45 så stadig overvægtig, men har haft et BMI på 44 så er glad og tilfreds

Orv så er vi næsten magen til hinanden
Jeg er også 177 og vejer (vejede) 84,2 kg i onsdags morges... Jeg gik i gang i søndags - skal smide de sidste kg NU!

Men hvor er det imponerende flot det du har formået!! Minus 50 kg - det er sgu flot!! Over hvor lang tid har du gjort det?

Anmeld

10. juni 2011

twinboys

Waaauuuw du er sej---- stort tillykke

Anmeld

10. juni 2011

slettet_7530

gruener skriver:

Hvor er det bare flot!! Jeg er fuld af beundring  

Tak jeg har ikek glemt dig

Anmeld

10. juni 2011

Hertzum77

Sikke en flot resultat allerede. 50 kg, det er imponerende  Jeg er lige gået igang og vil gerne tabe mig 16 kg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.