Så sagde vægten minus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.805 visninger
29 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

slettet_7530

49,9 kg idag irriterende at jeg ikke lige kunne få de sidste 100 gram med, men pyt jeg er glad havde tabt 1,8 kilo på en uge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

mor1

Hvor er det dog flot!!!

Jeg forsøger også at tabe mig, dog ikke så meget... men synes det er så deprimerende at der ikke sker noget....

Prøver at holde modet oppe

Anmeld

7. juni 2011

mortil4dejligepiger

Albertesmor skriver:

49,9 kg idag irriterende at jeg ikke lige kunne få de sidste 100 gram med, men pyt jeg er glad havde tabt 1,8 kilo på en uge.

Hold da op - har du tabt (næsten) 50 kilo?! Det er da vildt sejt!!  Virkelig flot!

Må jeg spørge hvor længe du har været om det? Bare fordi jeg er nysgerrig. Er meget imponeret!

Anmeld

7. juni 2011

slettet_7530

mor1 skriver:

Hvor er det dog flot!!!

Jeg forsøger også at tabe mig, dog ikke så meget... men synes det er så deprimerende at der ikke sker noget....

Prøver at holde modet oppe

Tålmodighed er en god ting, det skal nok komme igen.

Tak skal du have

Anmeld

7. juni 2011

Carina1977

Albertesmor skriver:

Hvor høj er du? Jeg synes nemlig ikke du vejer ret meget

Men stort tillykke....det er vildt flot

Anmeld

7. juni 2011

slettet_7530

mortil3dejligepiger skriver:

Hold da op - har du tabt (næsten) 50 kilo?! Det er da vildt sejt!!  Virkelig flot!

Må jeg spørge hvor længe du har været om det? Bare fordi jeg er nysgerrig. Er meget imponeret!

Ja det har jeeg pånær 100 gram  jeg har været et par år om det, men har spist helt fantastisk mad i den tid og min hud har fulgt med.

tak skal du have

Anmeld

7. juni 2011

Aves.

Albertesmor skriver:

Er du i gang igen....er det de kilo du havde taget på du er ved at smide eller er det kilo udover dem du førhen havde tabt...jeg glæder mig så meget til at komme i gang...på fredag så begynder jeg når opgaven er afleveret..

Anmeld

7. juni 2011

slettet_7530

Hvor høj er du? Jeg synes nemlig ikke du vejer ret meget

Men stort tillykke....det er vildt flot

jeg er 177 og vægten siger idag 86,1 kg  BMI 27,45 så stadig overvægtig, men har haft et BMI på 44 så er glad og tilfreds

Anmeld

7. juni 2011

slettet_7530

Eva. skriver:

Er du i gang igen....er det de kilo du havde taget på du er ved at smide eller er det kilo udover dem du førhen havde tabt...jeg glæder mig så meget til at komme i gang...på fredag så begynder jeg når opgaven er afleveret..

Jeg havde taget lidt på men er dernede igen

Anmeld

7. juni 2011

Carina1977

Albertesmor skriver:

jeg er 177 og vægten siger idag 86,1 kg

Nå for dælen da....jeg troede du vejede det du skrev

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.