kitty skriver:
Tak Vinni.. Desværre er alt gået i sig selv, og jeg sidder bare her og er møgtræt efter min krop har været igang i 46 timer.. Og der er intet sket! Behøver jeg sige jeg har tudet en time i morges 
Jeg har virkelig prøvet at være overskudsagtigt, tage tingene oppe fra og ned. Ikke tænke på, hvor længe jeg skulle være igang, men tage en ve ad gangen, og bare håbe på at det gik den rigtige vej.. Og alligevel føler jeg mig så snydt og NAIV, når jeg sigger her med 46 timers veer bag mig, der har bragt... ingenting.. Altså jo, en udslettet livmoderhals og sådan.. Men ingen baby endnu... 
Vi venter bare på det begynder igen. Jeg er beordret ro, for bevægelse giver alt for mange slemme plukveer... Så her ligger jeg på sofaen og ser dårligt tv
Øv, det er NITTE!
Jeg håber du får ret med i morgen aften! Aftnerne og nætterne har været de hådeste/bedste veer, så jeg er nok bare en aftan/nat-arbejder, hvad veer angår. Så det går nok løs igen i aften.. Der er optræk til noget i min lænd, men jeg ignorerer det lige nu i irritation over min egen krop!

åååårh nej for fanden da også.... 
kan godt forstå du er træt af det!! Dumme dumme dumme "snyde" veer.... 

MEN som du selv siger, så ER du begyndt at udvidde dig, din livermoderhals er udslettet og det har stået på i 2 døgn SÅ mon ikke du snart får lov at mærke de rigtige veer bide godt og grundigt? 

men sødeste Anna, og nu siger jeg nok noget som du IKKE gider høre lige nu, men NYD at du kan ligge lidt på sofaen og slappe af! Saml alle de kræfter du kan! Få sovet lidt, spis LIGE HVAD DU HAR LYST TIL, og hyg dig med din bjørn
for jeg er fuldstændig overbevist om at det hele snart går løs, og så kan du være helt sikker på at du har brug for alle de kræfter du kan få 
Og så er du altså IKKE spor naiv! Hallo har du har aldrig prøvet at mærke disse ting før, og hvad skal man tro? man ved bare at det gør pokkers ondt, og så er det da klar at man bliver helt opsat på at NU ER DET NU!
Jeg anede heller ikke om det var veer eller ej jeg mærkede... men lige pludselig gik det hele bare stærkt og så er man sku i fuld fødsel
Din tur kommer, og det bliver MEGET snart. Trøst dig måske også lidt med tanken om at de jo stadig er 2 uger "før tid" så egentlig er du meget priviligeret (hvis man kan sige det om sådan noget?? hehe) at den lille krølfis allerede vil kigge ud 
Jeg synes din krop er SEJ og ikke dum! Tænk hvad den allerede har holdt til i 2 dage! Det viser at du er stærk, og det er kun en fordel inde ved selve fødslen 
Pas nu på dig selv, plej dig selv, og slap godt af inden den store finale løber af stablen 
DU KAN TRO AT VI ER MANGE DER VENTER I SPÆNDING!!! 
det største kram fra mig!