Nitte!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

otlitrom

VNB skriver:

jamen dog Anna!  Nu er det sku lige ved og næsten hva?

Tror i sidder med guldklumpen imorgen aften/nat - men det er jo bare mit gæt

Jeg vil følge dig i stor spænding!!!! Er helt oppe og køre og kan bare næsten ikke vente med at se den lille drille krølfis

Hvis vi ikke får snakket sammen inden, så vil jeg ønske dig RIGTIG go fødsel! Glæd dig, for det er den mest fantastiske oplevelse!!!!

Tak Vinni.. Desværre er alt gået i sig selv, og jeg sidder bare her og er møgtræt efter min krop har været igang i 46 timer.. Og der er intet sket! Behøver jeg sige jeg har tudet en time i morges

Jeg har virkelig prøvet at være overskudsagtigt, tage tingene oppe fra og ned. Ikke tænke på, hvor længe jeg skulle være igang, men tage en ve ad gangen, og bare håbe på at det gik den rigtige vej.. Og alligevel føler jeg mig så snydt og NAIV, når jeg sigger her med 46 timers veer bag mig, der har bragt... ingenting.. Altså jo, en udslettet livmoderhals og sådan.. Men ingen baby endnu...

Vi venter bare på det begynder igen. Jeg er beordret ro, for bevægelse giver alt for mange slemme plukveer... Så her ligger jeg på sofaen og ser dårligt tv Øv, det er NITTE!

Jeg håber du får ret med i morgen aften! Aftnerne og nætterne har været de hådeste/bedste veer, så jeg er nok bare en aftan/nat-arbejder, hvad veer angår. Så det går nok løs igen i aften.. Der er optræk til noget i min lænd, men jeg ignorerer det lige nu i irritation over min egen krop!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Lotus86

kitty skriver:

Hele lor*et er gået i sig selv... Efter 46 timer med veer on/off....

Jeg føder aldrig....

Ej manner.... Det kan da ikke være rigtigt...!!! Øv øv øv hvor jeg føler med dig, det bare ikke fair

Anmeld

8. juni 2011

Bavianis

Ej sødeste. Har egentligt slet ikke tid, men måtte bare logge på for at høre hvad der skete. Og blev helt overrasket da jeg kunne se du havde været online for kort tid siden...

"Naaarjj" sagde jeg højt (Gregers, der troede jeg var på Netbank, blev helt nervøs!). Hvor ER det bare super negus at de lorteveer er gået i sig selv! Hvad f... sker der for det?? Jeg har selv tudet og skummet af raseri og skuffelse - og mine veer blev bare uregelmæssige... Så kan VIRKELIG godt forstå du føler dig snydt. Lorte, lorte, lort.

Men NÅR de så kommer ofr at blive, så får du garanteret sådan en drømmefødsel fordi din krop har forberedt sig så grundigt.

Knus og kram, Sus

Anmeld

8. juni 2011

VNB

kitty skriver:

Tak Vinni.. Desværre er alt gået i sig selv, og jeg sidder bare her og er møgtræt efter min krop har været igang i 46 timer.. Og der er intet sket! Behøver jeg sige jeg har tudet en time i morges

Jeg har virkelig prøvet at være overskudsagtigt, tage tingene oppe fra og ned. Ikke tænke på, hvor længe jeg skulle være igang, men tage en ve ad gangen, og bare håbe på at det gik den rigtige vej.. Og alligevel føler jeg mig så snydt og NAIV, når jeg sigger her med 46 timers veer bag mig, der har bragt... ingenting.. Altså jo, en udslettet livmoderhals og sådan.. Men ingen baby endnu...

Vi venter bare på det begynder igen. Jeg er beordret ro, for bevægelse giver alt for mange slemme plukveer... Så her ligger jeg på sofaen og ser dårligt tv Øv, det er NITTE!

Jeg håber du får ret med i morgen aften! Aftnerne og nætterne har været de hådeste/bedste veer, så jeg er nok bare en aftan/nat-arbejder, hvad veer angår. Så det går nok løs igen i aften.. Der er optræk til noget i min lænd, men jeg ignorerer det lige nu i irritation over min egen krop!

åååårh nej for fanden da også....

kan godt forstå du er træt af det!! Dumme dumme dumme "snyde" veer....

MEN som du selv siger, så ER du begyndt at udvidde dig, din livermoderhals er udslettet og det har stået på i 2 døgn SÅ mon ikke du snart får lov at mærke de rigtige veer bide godt og grundigt?

men sødeste Anna, og nu siger jeg nok noget som du IKKE gider høre lige nu, men NYD at du kan ligge lidt på sofaen og slappe af! Saml alle de kræfter du kan! Få sovet lidt, spis LIGE HVAD DU HAR LYST TIL, og hyg dig med din bjørn  for jeg er fuldstændig overbevist om at det hele snart går løs, og så kan du være helt sikker på at du har brug for alle de kræfter du kan få

Og så er du altså IKKE spor naiv! Hallo har du har aldrig prøvet at mærke disse ting før, og hvad skal man tro? man ved bare at det gør pokkers ondt, og så er det da klar at man bliver helt opsat på at NU ER DET NU!

Jeg anede heller ikke om det var veer eller ej jeg mærkede... men lige pludselig gik det hele bare stærkt og så er man sku i fuld fødsel  

Din tur kommer, og det bliver MEGET snart. Trøst dig måske også lidt med tanken om at de jo stadig er 2 uger "før tid" så egentlig er du meget priviligeret (hvis man kan sige det om sådan noget?? hehe) at den lille krølfis allerede vil kigge ud

Jeg synes din krop er SEJ og ikke dum! Tænk hvad den allerede har holdt til i 2 dage! Det viser at du er stærk, og det er kun en fordel inde ved selve fødslen

Pas nu på dig selv, plej dig selv, og slap godt af inden den store finale løber af stablen

DU KAN TRO AT VI ER MANGE DER VENTER I SPÆNDING!!!

det største kram fra mig!

Anmeld

8. juni 2011

TheLittleOne

Ej søde ud skal Krølfisen nok komme, det er jeg ret sikker på

Sender en masse ve-støv din vej

Anmeld

8. juni 2011

Stine Raaholt

Må også lige sende en masse vestøv afsted til dig... håber virkelig at de der snydeveer stopper drillerierne og går rigtigt i gang...

Jeg oplevede det meget 2. gang og var totalt frustreret... også fordi jeg bare følte mig totalt dum over hele tiden at tænke: 'nu er det nu' og det her er da rigtige veer... også så forsvandt det igen... følte bare at jeg slet ikke havde kontrol over min egen krop!!!

Nå, men jeg HÅBER du er godt i gang med at have de vildeste veer

masser af vestøv og gode fødsels-tanker herfra

Kram Stine

Anmeld

9. juni 2011

Lotus86

Stadig ingen tegn på noget??

Anmeld

9. juni 2011

otlitrom

Lotus86 skriver:

Stadig ingen tegn på noget??

Nej, kun så mange plukveer at jeg nu må ligge ned hele dagen og generelt holde mig helt i ro, fordi jeg får ondt af bare at skulle gå på toilettet.

Ringede til min JM idag og spurgte om hun ikke kunne se mig, da jeg skulle have haft kontrol idag, men hun ikke havde tid i kalenderen, sidst jeg var der, og først kunne tage mig ind om en uge... Men hun havde stadig ingen tider og synes bare jeg skulle lægge mig og vente på at føde.. Jeg blev så ked af det, for jeg synes ikke det er sjovt at gå fra at have en fuldstændig problemfri graviditet til at have plukveer af at gå 20 meter ud på toilettet.

Jeg ved godt jeg ikke skal klage, for jeg har haft en nem god graviditet, og andre har det meget værre. Men jeg synes det er ubehageligt, den drejning det har taget siden "veerne" de to døgn... Jeg har svært ved at acceptere det, når hun ikke ahr set mig men bare siger "det er meget normalt".. Det gør det jo ikke mere behageligt for mig

Men jeg må jo bare ligge ned og vente som hun siger..

Jeg har desværre rigtig ondt/er øm i maven.. som om den aldrig slapper af. Jeg er så anspændt i hele kroppen, selvom jeg prøver at lægge mig ned og trække vejret dybt...

Jeg synes det er mega råddent, så er det sagt.. Men jeg må bare veeeeente. Så det prøver jeg på! Jeg skal sikkert sættes igang 41+3...

Anmeld

9. juni 2011

Lotus86

kitty skriver:

Nej, kun så mange plukveer at jeg nu må ligge ned hele dagen og generelt holde mig helt i ro, fordi jeg får ondt af bare at skulle gå på toilettet.

Ringede til min JM idag og spurgte om hun ikke kunne se mig, da jeg skulle have haft kontrol idag, men hun ikke havde tid i kalenderen, sidst jeg var der, og først kunne tage mig ind om en uge... Men hun havde stadig ingen tider og synes bare jeg skulle lægge mig og vente på at føde.. Jeg blev så ked af det, for jeg synes ikke det er sjovt at gå fra at have en fuldstændig problemfri graviditet til at have plukveer af at gå 20 meter ud på toilettet.

Jeg ved godt jeg ikke skal klage, for jeg har haft en nem god graviditet, og andre har det meget værre. Men jeg synes det er ubehageligt, den drejning det har taget siden "veerne" de to døgn... Jeg har svært ved at acceptere det, når hun ikke ahr set mig men bare siger "det er meget normalt".. Det gør det jo ikke mere behageligt for mig

Men jeg må jo bare ligge ned og vente som hun siger..

Jeg har desværre rigtig ondt/er øm i maven.. som om den aldrig slapper af. Jeg er så anspændt i hele kroppen, selvom jeg prøver at lægge mig ned og trække vejret dybt...

Jeg synes det er mega råddent, så er det sagt.. Men jeg må bare veeeeente. Så det prøver jeg på! Jeg skal sikkert sættes igang 41+3...

Øv, det er jeg rigtig ked af at høre, kan godt forstå du synes det er rigtig nitte, og det er okay at klage og være trist, selvom du ellers har haft det let. Synes det er lidt dårligt af din jm at hun ikke vil/kan se dig nu når tingene er som de er, kan du ikke måske prøve at snakke med dem på fødegangen? Måske de gider tjekke lidt op på dig?

Anmeld

9. juni 2011

businesstigger

Din stakkel. Det lyder som en rigtig hård omgang. Ved godt det er nemmere sagt end gjort men tænk på målet - på Krølfisen i dine arme. Så er det det hele værd.

Dumme JM. Hvorfor ringer du ikke til fødegangen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.