Ja, det er nitte.. Men lige nu er det hele stort set gået i sig selv!
Jeg vågnede i nat kl 1.20 og havde ondt. stod op for ikke at vække manden. Gik rundt i stuen, og synes det bed ret godt. Der kom system i veerne, og der var ca 5 minutter i mellem, og de var lidt hårde ved maven. Kl 3.00 ringede jeg til FG, for nu havde jeg gået sådan on/off i 24 timer og ville gerne ses. JM anbefalede at jeg tog 2 panodiler og prøvede at sove. Jeg tog 2 og lagde mig på sofaen. Jeg kunne slet slet ikke slappe af, så jeg vandrede rundt herhjemme. Kl 4.00 ringede jeg til FG igen.. Vi kunne komme ind når vi havde lyst. Jeg vækkede manden, fik pakket det sidste og så tog vi afsted. Var på FG ca 5.30.
Fik målt BT, lyttet til baby, hun mærkede indvendigt og så kørte hun en strimmel. Babys puls var forhøjet, og det må den jo ikke. Mine veer gik i sig selv som jeg lagde mig på den stenhårde briks! Babys puls faldt til normalen, og vi fik lov at tage hjem med beskeden om at min livmoderhals er næsten væk og jeg var 1 cm åben.. Hun sagde jeg bare var en langsom føder og at vi nok ville se hinanden i nat..
Og hvad skal man så bruge sådan en "ve pause" på? Jo, man kan da aflevere sin BA!
Det har jeg derfor gjort. Efterfølgende kørte kæresten og jeg på sunset hvor jeg fik en STOR menu med det hele. Kom hjem, tog 2 panodiler og hoppede under dynen.
Har nu sovet to timer, fået masser at drikke og min krop er vist bare gået lidt i stå. Det niver lidt og jeg mærker det når jeg rejser mig.. JM sagde dog at jeg ville have bedst af bare at sidde eller ligge. De gode veer kommer ligemeget hvad jeg gør.
Så nu sidder jeg her med en ret flad følelse. Jeg var lige SÅ klar, og nu sker der ikke rigtig noget, udover jeg har ondt over lænden og maven spænder til, uden nogen form for system..
Så ja, det var nok en nitte. Vi venter og venter... Gad vide, hvor længe vi skal det?? 
Update fra en OK afslappet med selvfølgelig lettere skuffet Kitty. Jeg troede jo liiiiiige det var nu. Snydt for en tier!