Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
louieibsen skriver: Vi skal have en lille dreng ved i hvad det bliver?
Vi skal have en lille dreng ved i hvad det bliver?
også en dreng vi har fået det af vide da jeg var 13-14 uger henne så gammel nyt hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
A. skriver: også en dreng vi har fået det af vide da jeg var 13-14 uger henne så gammel nyt hehe
hehe ja så kan man se hvor hurtig jeg er
NLME<3 skriver: hehe ja så kan man se hvor hurtig jeg er
hehe ja men det var kun fordi vi fik lavet moderkagebiopsi derfor har vi fået det af vide så tidligt
A. skriver: hehe ja men det var kun fordi vi fik lavet moderkagebiopsi derfor har vi fået det af vide så tidligt
nå for pokker, men så er i vel også 100 % sikker på det bliver en dreng ikke? der tager de vel ikke fejl
NLME<3 skriver: nå for pokker, men så er i vel også 100 % sikker på det bliver en dreng ikke? der tager de vel ikke fejl
ja 110% sikkert det er ikke muligt at tage fejl ved det
A. skriver: ja 110% sikkert det er ikke muligt at tage fejl ved det
uha det må være skønt, så kan du bare shoppe er du fra kolding?
NLME<3 skriver: uha det må være skønt, så kan du bare shoppe er du fra kolding?
ja det er skønt men det var bestemt ikke skønt at får lavet biopsi ja jeg er fra kolding
A. skriver: ja det er skønt men det var bestemt ikke skønt at får lavet biopsi ja jeg er fra kolding
uha nej, hvorfor skulle i det? har godt nok også hørt det skulle gøre rigtig nas
NLME<3 skriver: uha nej, hvorfor skulle i det? har godt nok også hørt det skulle gøre rigtig nas
vi har fået dårlige tal til NF så der var stor risiko for DS syndrom
A. skriver: vi har fået dårlige tal til NF så der var stor risiko for DS syndrom
men alt var som det skulle være da i havde fået lavet biopsi??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128