Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ved i hvad i venter?
vi venter en dreng det har vi fået af vide for lang tid siden
hvad med jer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ved det ikke endnu, skal først til MD scanning den 1. juli, kan næsten ikke vente mere
Dorte S. skriver: Jeg ved det ikke endnu, skal først til MD scanning den 1. juli, kan næsten ikke vente mere
vi skal til MD d 17 juni det var mening at vi skulle afsted d 8 men vi var nødt til at flytte den så nu må vi pænt vente
Vi ved det ikke endnu, men det gør vi når vi har været til MD scanning her den 16/6
Vi glæder os utrolig meget, vi tæller dage og timer nu
Nov*Baby skriver: Vi ved det ikke endnu, men det gør vi når vi har været til MD scanning her den 16/6 Vi glæder os utrolig meget, vi tæller dage og timer nu
jeg kan heller ikke vente til MD
Skal også til MD scanning den 1 Juli og håber at manden har ombestemt stig så vi kan få det at vide der.
Vores MD scanning gik perfkt, trods den lille trold ikke var til at styre Men de skønnede det til at være en Prinsesse Så det er vi meget spændte på om det nu passer Vi snupper en 3D scanning 9/8 så ser vi om det passer
Jeg har været til kønsscanning i dag.. og der var ingen tvivl! It's a BOY!
jaaa da har vist det i næsten 7 uger nu... :-) vi skal have en lille dreng hvilket vi også fik bekræftet ved md scanning.. (er 21+5)
A. skriver: Ved i hvad i venter? vi venter en dreng det har vi fået af vide for lang tid siden hvad med jer
Vi skal have en lille dreng ved i hvad det bliver?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128