Har lige pakket en lille taske til hospitalet og clearet kameraet og ladet det op... så er vi jo ved at være der...
den mentale proces følger nok bare med... har faktisk følt begge gange tidligere at jeg havde rimelig meget kontrol det meste af tiden, men du har ret - det er ikke altid godt at vide hvad man går ind til... for det gør bare pisse-hamrende ondt... og man ved i starten, at det bare bliver meget meget værre... men på en eller anden måde så finder man jo kræfterne og jeg ved hvor pavestolt jeg bare er bagefter... både over barnet og også min egen præstation... det er det vildeste man kan opleve og jeg føler mig i bund og grund meget priviligeret over at få lov til at opleve det igen

det er det gode ved at have prøvet det før... man kan se trofæet for enden af den uoverstigelige opgave
Men jeg har ikke rigtig noget at stile efter i forhold til hvordan det skal føles at gå i gang... første gang fødte jeg 4 uger før, vandet gik bare og jeg var helt uforberedt - anden gang gik jeg som sagt over og blev sat i gang - så der havde jeg heller ikke fornemmelsen af at min krop gik i gang af sig selv...
så det gør jo denne gang lidt spændende... tænk hvis jeg får lov til at gå i gang af mig selv og er helt forberedt og kan følge med i det... det kunne jo være lidt skæg...
nå, men jeg vil gå i seng og samle lidt kræfter... man ved jo aldrig...
Kram S
Anmeld