jeg er mor til englen lucas. det hele begyndte godt, han blev født, og der var ingen problemer. så begyndte han at kaste sin mad op, lægerne gav mig skylden at jeg gav ham for meget mad

ja nogle skal jo have skylden,,
en morgen i november kommer min datter ud til mig og siger at hun ikke kan finde lucas, jeg siget at der ikke passer da han jo er isin seng, men hun bliver ved det er han ikke... jeg går med hende ind og rigtig nok så ser vi kun dynen, jeg trækker den væk og der ligger han... død,,,, død af vuggedøden som 7 mdr. gammel...
jeg glemmer aldig den morgen, alene med 2 børn og en dø dreng.. jeg render ind til naboen som søger for at lægen kommer og tager sig af mine to piger da jeg køre på sygehuset..
sidne hen høre jeg så fra der hvor jeg boede at jeg slog ham ihjel, jeg var lige blivet alene, så jeg har nok ikke kunne magte det og derfor havede slået han ihjel.. det gør rigtig ond at høre, det er da hård at være alene med 3 børn men jeg vil aldrig dræbe mine børn..
min datteres veninde, hende mor var min veninde, kommer en dag og spør om vi ikke er glade for at han er død...
dagenee efter få min nu ex veninde travl min lejlighed skal tømmes for alle hans ting, jeg få ikke lov at være med eller bare at være ked af det.. den dag i dag er jeg meget ked af at han ting kom ud, ikke at jeg skulle bruge dem men det betød bare meget for mig at have dem
samtide få de anbragt mine børn hos deres far, så i 14 dage er jeg alene uden en at græde hos eller snakke med, det var sku hård, jeg vil bare have ønsket at jeg var stært nok til at kunne have sagt hende imod og have beholde mine børn, den enest kontakt jeg fik min dem i de 14 dage få få sekunder telefon samtale med dem hver aften