Thias' 1års fødselsdags-kage!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Nessie

Ansemusen skriver:

http://specialkoebmanden.dk/fondant-tilbehoer-29/fondant-klar-til-brug-2-27-kg-sugarpaste-4226.html

Her kan du fx. købe din fondant, men også på kagebutikken.dk og dinkage.dk

Specialkøbmanden har også butikker rundt om i landet, hvor man kan komme ind og se på tingene og spørge!

Tak for tippet

Nu har jeg jo ikke rigtig nogen undskyldning længere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

lykkekevin

og nu vil jeg så da gerne vide hvordandet pynt bliver lavet... jeg har menlig en datter der snart bliver 2 og en søn der snart bliver 1  og vil da gerne have sådan noget flot noget også

Anmeld

8. juni 2011

muzen

har du udstikker til de der puslespilsbrikker? eller hvordan har du lavet dem?

Anmeld

8. juni 2011

Phoenix

Imponerende - rigtig fin kage. Kunne man evt få opskriften på hvid chokoladecreme m. appelsin ? Synes det lyder super lækkert nemlig

Anmeld

8. juni 2011

K&S

11. juni 2011

Ansemusen

muzen skriver:

har du udstikker til de der puslespilsbrikker? eller hvordan har du lavet dem?

Ja det er en udstikker  Kan ikke lige huske om det var dinkage.dk eller kagebutikken.dk men en af dem er jeg ret sikker på

Anmeld

11. juni 2011

Ansemusen

lykkekevin skriver:

og nu vil jeg så da gerne vide hvordandet pynt bliver lavet... jeg har menlig en datter der snart bliver 2 og en søn der snart bliver 1  og vil da gerne have sådan noget flot noget også

Man kan både købe udstikkere, prægere osv. eller man kan forme i hånden selv. Det bliver selvfølgelig pænere med professionelt grej, men man kan jo altid starte småt og se om det er noget for en. Jeg vidste, at jeg ville elske det, så jeg investerede med det samme i de vigtigste redskaber, som bruges til hver eneste kage, og købte så udstikkere, prægere, farver osv. til den første kage jeg ville lave og har købt ekstra til de efterfølgende kager. Synes det virker godt at tegne kagen inden, bare lige med hvor hvad skal være så man ved hvad der skal købes!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.