Thias' 1års fødselsdags-kage!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.990 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

Ansemusen

Så blev vores elskede dreng allerede 1 år  Hvor blev tiden lige af

Jeg lavede en lagkage med lagkagebunde, som jeg samlede i en ringform med hvidchokoladecreme med appelsiner, skovbærcreme og desuden makroner, sherry og bananskiver. Den smagte sindssygt godt - folk var helt vilde, og denne gang også mig selv  MUMS!

Puslebrikkerne skulle have været i både lyseblå og en mørkere blå, men pga. tidsnød nåede jeg desværre kun at få lavet lyseblå brikker - synes kagen er ret fin, men lidt kontrast havde klædt den!

Min kage nr. 4, den sidste jeg lavede, men helt sikkert ikke den sidste jeg laver  SKoene var første forsøg, så bær over med de små skønhedsfejl der er!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Nessie

Billede?

Anmeld

7. juni 2011

Ansemusen

Nessie skriver:

Billede?

Kom i tanke om det lige da jeg havde postet indlægget, de er på nu

Anmeld

7. juni 2011

Nessie

Nej men den er da bare rigtig flot

Man får sådan en lyst til selv at prøve, når man ser alle de flotte kager herinde

Anmeld

7. juni 2011

Ansemusen

Nessie skriver:

Nej men den er da bare rigtig flot

Man får sådan en lyst til selv at prøve, når man ser alle de flotte kager herinde

Så spring da ud i det  Det er rigtig sjovt og hyggeligt synes jeg

Anmeld

7. juni 2011

Nessie

Ansemusen skriver:

Så spring da ud i det  Det er rigtig sjovt og hyggeligt synes jeg

Jeg ved slet ikke hvor jeg skulle købe alle tingene til den, eller hvad mmf eller fondant er, men det kan man vel læse sig til

Anmeld

7. juni 2011

Lullaby

Hvordan har du lavet snørene?

Anmeld

7. juni 2011

Ansemusen

Nessie skriver:

Jeg ved slet ikke hvor jeg skulle købe alle tingene til den, eller hvad mmf eller fondant er, men det kan man vel læse sig til

Det kan du sagtens - jeg har læst mig til det hele og spurgt en masse! Fondant er en slags sukkermasse, som er let at forme og arbejde med! Den kan man enten selv lave eller købe den i kagebutikker, Panduro Hobby, på nettet osv. Jeg køber den, så er jeg sikker på at den er som den skal være!

Anmeld

7. juni 2011

Ansemusen

Lullaby skriver:

Hvordan har du lavet snørene?

Jeg har bare rullet fondant ud til en tynd tynd pølse, stukket den igennem hullerne i skoen og skåret af

Anmeld

7. juni 2011

Ansemusen

Nessie skriver:

http://specialkoebmanden.dk/fondant-tilbehoer-29/fondant-klar-til-brug-2-27-kg-sugarpaste-4226.html

Her kan du fx. købe din fondant, men også på kagebutikken.dk og dinkage.dk

Specialkøbmanden har også butikker rundt om i landet, hvor man kan komme ind og se på tingene og spørge!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.