Beregner jeg min cyklus rigtigt..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Frøken J.

Hyldeblomst skriver:

Heheh, ja.. Skide forvirrende egentligt..

Nå, jeg sidder lige og tænker tænker igen.. Når I siger 28 dage i en p-pille cyklus så er det jo MED mens. Ikke? Og fo mit vedkommende er det 28 dage siden 1. blødningsdag. Så jeg kan vel stadig sige, at jeg efter den beregning er 3-4 dag over tid og at det ville være okay at teste i weekenden måske. Hvis der stadig ikke er kommet mens.??

Altså en cyklus går fra din menstruations første dag til næste menstruations første dag, totalt uafhængigt af hvor længe du bløder.

Så hvis du fx havde menstruations første dag d. 1 januar, og næste gang du havde menstruationens første dag var 29. januar, så ville du have en cyklus på 28 dage Så din p-pille halløj skal du også bare tænke på fra menstruationens første dag til næste menstruations første dag  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Darling<3

Hyldeblomst skriver:

Heheh, ja.. Skide forvirrende egentligt..

Nå, jeg sidder lige og tænker tænker igen.. Når I siger 28 dage i en p-pille cyklus så er det jo MED mens. Ikke? Og fo mit vedkommende er det 28 dage siden 1. blødningsdag. Så jeg kan vel stadig sige, at jeg efter den beregning er 3-4 dag over tid og at det ville være okay at teste i weekenden måske. Hvis der stadig ikke er kommet mens.??

Din mens's FØRSTE dag og til den NÆSTE FØRSTE dag Man tæller med blødning

Eksempel - Min forrig mens - er jo gravid nu

Jeg fik min mens den 12 April, 27 dage senere kom min mens igen - altså den 9 Maj Min cyklus er 27 dage lang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.