Spg. om voksi/sleebee posen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. november 2008

linemus

Tager I den ind om natten, eller lader I den sidde i barnevognen? Hvad gør I i dagplejen - er det ikke besværligt for hende?Eller bliver den i vognen hele dagen?

Hvad har børnene på, når de sover i den?

Vi har to, der ikke er kommet i brug endnu, men det vil jo være dumt andet, så jeg må lige få dem vasket. Er bare bekymret for, om dp vil bruge dem, for Nanna sover jo i dp's vogn, så der bliver en masse flytten rundt med sele osv. I dag havde hun prøvet at lægge dem til at sove inden for, og det var gået helt fint. De havde sovet 2,5 time, og det er jo fint. Men jeg har det alligevel lidt træls med det, for vil gerne at de får den friske luft, og tror de sover bedre ude. Kan dp selv bestemme, om de skal sove inde eller ude?

- Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2008

Loggidut

hmmm, det ved jeg sgu i grunden ikke om dpén kan...det har bare været naturligt at tif har sovet ude...dpén har dyne og puder og tif låner hendes vogn, på nær når de er i legestue, der har jeg min egen vogn med, med sleebien i, og det høre jeg nu ikke noget brok over...

vi har jo vognen inden for hele tiden, den er faktisk kun ude når der er weekend, og tif bruger den til at sove i...ja og så lige i legestuen, så det er sjældent den egentlig er ude...

jeg ville nok tage sleebien med ind, den kan vel godt blive klam og fugtig i det her vejr?

Anmeld

25. november 2008

linemus

Loggidut skriver:

hmmm, det ved jeg sgu i grunden ikke om dpén kan...det har bare været naturligt at tif har sovet ude...dpén har dyne og puder og tif låner hendes vogn, på nær når de er i legestue, der har jeg min egen vogn med, med sleebien i, og det høre jeg nu ikke noget brok over...

vi har jo vognen inden for hele tiden, den er faktisk kun ude når der er weekend, og tif bruger den til at sove i...ja og så lige i legestuen, så det er sjældent den egentlig er ude...

jeg ville nok tage sleebien med ind, den kan vel godt blive klam og fugtig i det her vejr?

Sover Tif så ikke i sleebee'en når hun er i dp?

Anmeld

25. november 2008

Susan1978

Emil sover ude hos Dp og han sover i hendes vogn med dyne osv.

Herhjemme sover han også ude og der har jeg drømmeposen i barnevognen og den ligger der fast for jeg orker ikke at sætte den sele i hele tiden.. for det er ski da for besværligt.

han sover i en fleece trøje i posen og en tynd hue.

Anmeld

25. november 2008

Juniors mor

Hos dp sover Julie i dps vogn og med dps dyner og tæpper. Jeg har købt sådan en fleece-sovedragt til hende med fødder og vanter, som hun så har på når hun sover i dps vogn.
I weekenderne herhjemme sover hun i sleebeen, som ligger fast i vores barnevogn Når hun sover i posen har hun en trøje og hue og luffer på.
Hvis du gerne vil have at pigerne skal sove ude og dp har faciliteter til det, sp synes jeg godt du kan spørge dp om det ikke er muligt.....

Anmeld

25. november 2008

ka li ja

arthur bruger sin i dagplejen. og hun tager den ind. hun klikker bare selen af når han skal ind. hun siger det ikke er noget problem og han har en super temp når han kommer ind. men er ikke sikker på alle dper gider de der sllebee'er

arthur har strømper, en body, en hættetrøje som regel, og vanter når det er koldt. han er helt perfekt og vi bruger kun den ene dyne. men tror nu snart den anden skal tages i brug

Anmeld

25. november 2008

Loggidut

linemus skriver:

Sover Tif så ikke i sleebee'en når hun er i dp?

nej kun når der er legestue!

Anmeld

26. november 2008

Nadi

Oliver's dp har frabedt sig at få Voksiposen ud til hende fordi deres dyner ol. SKAL være inde når det ikke er i brug. Hun havde hørt fra en kollega at det ville ta' rigtig lang tid at få den i og ud af barnevognen, så vores er heller ikke taget i brug endnu, men det skal den i juledagene Jeg var også i tvivl om hvad han skulle have på i den. Men det ved jeg nu, tak Kalaha

Anmeld

26. november 2008

ka li ja

Nadi skriver:

Oliver's dp har frabedt sig at få Voksiposen ud til hende fordi deres dyner ol. SKAL være inde når det ikke er i brug. Hun havde hørt fra en kollega at det ville ta' rigtig lang tid at få den i og ud af barnevognen, så vores er heller ikke taget i brug endnu, men det skal den i juledagene Jeg var også i tvivl om hvad han skulle have på i den. Men det ved jeg nu, tak Kalaha

var så lidt da

Anmeld

26. november 2008

Monica

Her sover Gustav i voksi hverdag. Dagplejen har vognen til at stå inde i en udestue om natten. Men synes faktisk ikke at det er specielt besværligt at klikke sele op i hver side og hvive posen ind...

Inden de tog den der ind, tog vi den med hjem hverdag. For selv om de tager dyner ind, tager de ikke madrasserne ind - og hvad hjælper det så?

Gustav har en tynd fleecetrøje, strømpebukser, hue og noglegange tynde vanter,

Moni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.