Hvornår skal jeg teste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. juni 2011

Anonym trådstarter

Hvornår skal jeg teste, når jeg ikke ved, hvornår jeg egentlig får min menstruation?

Jeg har været på p-piller et år i steg nu og kender derfor ikke min cyklus uden p-pillerne. Det er i dag 24-25 dage siden jeg sidst blødte. (altså, for 24 dage siden blødte jeg kun 1 time om morgen og så var mens. slut). Hvordan regner jeg det så ud? Jeg plejer jo at tage 21 piller og så gik der normalt 3 dage inden mens. kom. Dvs. på p-piller burde jeg bløde i dag. Men det gør jeg ikke. Skal jeg vente og se, eller hvordan gør jeg??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Hvornår skal jeg teste, når jeg ikke ved, hvornår jeg egentlig får min menstruation?

Jeg har været på p-piller et år i steg nu og kender derfor ikke min cyklus uden p-pillerne. Det er i dag 24-25 dage siden jeg sidst blødte. (altså, for 24 dage siden blødte jeg kun 1 time om morgen og så var mens. slut). Hvordan regner jeg det så ud? Jeg plejer jo at tage 21 piller og så gik der normalt 3 dage inden mens. kom. Dvs. på p-piller burde jeg bløde i dag. Men det gør jeg ikke. Skal jeg vente og se, eller hvordan gør jeg??

Hmm, jeg ville nok teste hver 14 dag - muligvis oftere... Fordi jeg er hamrende utålmodig 

Anmeld

7. juni 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Hmm, jeg ville nok teste hver 14 dag - muligvis oftere... Fordi jeg er hamrende utålmodig 

Det er jeg også  Prøver at holde mig i skindet også fordi de jo ikke er gratis sådanne test 

Hvordan regner man sin cyklus ud?? Jeg tror nok jeg kunne mærke da jeg fik æl. (Det plejer jeg at kunne). Det var bare meget voldsomme end da jeg var på p-piller.

Anmeld

7. juni 2011

komodo

Anonym skriver:

Det er jeg også  Prøver at holde mig i skindet også fordi de jo ikke er gratis sådanne test 

Hvordan regner man sin cyklus ud?? Jeg tror nok jeg kunne mærke da jeg fik æl. (Det plejer jeg at kunne). Det var bare meget voldsomme end da jeg var på p-piller.

Sådan så det trak nærmest op i den ene side??

Anmeld

7. juni 2011

Anonym trådstarter

komodo skriver:

Sådan så det trak nærmest op i den ene side??

Mine æggestokke gjorde enormt ondt (mest venstre side)! Det var rigtig slemt i to-tre dage, hvor det gjorde ondt bare at gå  Desuden gjorde brysterne ondt og jeg var svimmelsvimmelsvimmel! 

Anmeld

7. juni 2011

ØnskerEtMirakel

Anonym skriver:

Man siger normalt 7 dage over.. men jeg skal teste allerede fra dagen efter jeg skulle ha haft min mens for jeg skal have immunglobulin for mit immunforsvar ikke overreagerer igen..

Anmeld

7. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Prøv til en start at regne med  gennemsnittet - 28 dage fra din sidste mens hvor du blødte kort.  Og så teste derefter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.