et lille sølle pip herfra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

314 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. november 2008

Loggidut

jeg har altså ikke helt forladt jer, men kors hvor har jeg været dårlig, og haft dårlig mave!

sidste uge havde jeg lige to dage hvor det var godt, men jeg skal love for det slet ikke er godt mere...øv...men jeg lever altså så nogen lunde endnu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2008

bette

lyder dælme surt..
har du omgangs syge eller hvad??
god bedring ihvertfald..

pip fra mig

Anmeld

25. november 2008

Loggidut

jammen jeg ved det ikke, jeg ved bare at min mave ikke er glad i de her dage, og min mad kan ikke finde ud af om den vil blive elle komme ud enten den ene eller den anden vej, desuden sover jeg konstant...jeg er sgu da en svækling af format!

Anmeld

25. november 2008

ka li ja

hehe nej og turen op og ned af trappen hver gang du skal fra din pc og ud at skide, den hjælper på endnu mere gang i systemet
nej god bedrig søde

Anmeld

25. november 2008

Loggidut

du er sgu dejlig kalaha! men landet ligger sådan at jeg bruger toilettet heroppe oven på, det er jeg sgu nød til...turen fra min seng heroppe i stuen, og ned på lokum, er simpelthen for lang...

og i dag har jeg sat til møde på et vikarbereau, og jeg kan love dig for det var knebent jeg kom hjem igen...harhhh...

Anmeld

25. november 2008

ka li ja

aaaajjjj jeg kunne lige se for mig at du sked i bukserne undervejs... så havde der da været underholdning ;o)

Anmeld

25. november 2008

linemus

Øv, god bedring med dig, Loggi. Har du forresten fået din kuffert? Jeg synes, den er længe undervejs.

- Line

Anmeld

25. november 2008

Loggidut

en lille pb på vej til dig linemus

Anmeld

25. november 2008

Susan1978

Super meget god bedring logs.

Anmeld

25. november 2008

Helle30

Ja, god bedring til dig Loggi. Jeg er den eneste herhjemme, der er sluppet for sådan en omgang hér de seneste dage.

- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.