Hvordan reagerede din krop på hormon spiral?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Munder

Jeg er SÅ glad for min

Det første halve år blødte jeg som vinden blæser, nogle gange i 3 uger og nogle gange slet ikke.

Nu har jeg 1-2 dage om måneden, hvor jeg bløder en lille sjat (det kan klares med de der små trusseindlæg). Det er det bedste jeg har gjort, da jeg inden jeg fik lagt den op styrtblødte i 10-11 dage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

sismofutten

Jeg fik lagt min homon-spiral op i starten af januar (ca. 3 måneder efter min fødsel) - de første 3 måneder blødte jeeg hver dag, mest efter samleje, og så stoppede det pludselig en dag - men så her ca. 2 måneder efter det stoppede, begyndte jeg at bløde igen, og har nu gjort de i 5 dage - meget mærkeligt - jeg har så også fået en eller anden infektion i underlivet, så der er kommet svamp - ved ikke om det hænger sammen, hmmm

Anmeld

7. juni 2011

Fru.Ø

Jeg har haft min i snart 2år og er super glad for den,får dog lidt mens hver mdr. Men det kan klares med et tyndt bind om dagen

Har ingen mens smerter,det havde jeg meget før.

Anmeld

7. juni 2011

Grynt

Jeg har nu haft min i ca 1½ månede og i den 1½ månede har jeg haft en del bitte små pletblødninger (som min læge havde "advaret" mig imod), en mens der var kraftig reduceret (plejer at have kraftige blødninger), en vægtstigning, oppustethed og smerter omkring ægløsnings tidspunktet, mere udflåd og en mere uren hud. Jeg giver den i hvertfald mindst 6 måneder inden jeg tager en endelig beslutning om den skal forblive eller tages ud. Så egentlig ved jeg ikke helt om jeg er glad for den eller ej endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.