Baby i solen - hvor meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Maja88 skriver:

jeg ville købe en UV DRAGT også.

dem kan du få i name it ved jeg.. har lige købt en i herning

Ok. Har du købt den i Herning centret, eller hvor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

NikolineMor

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Det var da en fantastisk ide med stofbleen på ryggen.... Det er nemlig også mest hendes skuldre/ryg jeg er nervøs for. Det tip tager jeg ihvert fald til mig - tak!

Jeg har købt en solcreme herhjemme til babyer i faktor 50+ og den håber jeg er god! Nu er det ikke fordi at nogle af os har tendens til rødme/svie ved sol, men solcremen er nu stadig vigtig...

Okay jeg brugte baby 40 til nikoline og man kunne ikke se på hende at hun havde været på ferie.

Jeg satte stofbleen under solhatten, sådan her, og det virkede.

og også lige et billede af den puncho nikoline "boede" i under vores ferie, hun havde nærmest ikke tøj på på noget tidspunkt kun den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. juni 2011

Maja88

Ok. Har du købt den i Herning centret, eller hvor?

nej inde på gågaden. der ligger der en name it forretning

Anmeld

6. juni 2011

spj

Jeg ville også give hende en uv dragt på. Den dækker jo også skuldre, lidt af armene og ryggen og så beskytter den også mod uv stråler, det gør en stofble jo ikke. Jeg købte en dragt i h&m.

Anmeld

6. juni 2011

Mathilde & Frederikkesmor

NikolineMor skriver:

Okay jeg brugte baby 40 til nikoline og man kunne ikke se på hende at hun havde været på ferie.

Jeg satte stofbleen under solhatten, sådan her, og det virkede.

og også lige et billede af den puncho nikoline "boede" i under vores ferie, hun havde nærmest ikke tøj på på noget tidspunkt kun den

Hvor ER hun bare kær!!! Rigtig gode billeder af hende

Tusinde tak for billederne....Nu kan jeg bedre forestille mig det

Det var da egentligt en god ide selv at medbringe et badeslag med hætte i....

Anmeld

6. juni 2011

Vidunderligeunger

Hahaha.... Jamen er helt sikker på at I også får en fantastisk tur, og det er sikkert utrolig smukt deroppe!

...Og tak!

selvfølgelig, jeg glæder mig også meget hvid ikke han boede deroppe, var vi jo ikke taget derop og dermed den oplevelse fattigere.. kreta kan man altid se  

Anmeld

6. juni 2011

NikolineMor

Hvor ER hun bare kær!!! Rigtig gode billeder af hende

Tusinde tak for billederne....Nu kan jeg bedre forestille mig det

Det var da egentligt en god ide selv at medbringe et badeslag med hætte i....

Tusind tak hun er min lille guldklump

jeg havde  også badeslag med men vi købte den puncho nikoline har på på billede mener den kostede omkring 5 euro og er til børn fra 1-5år så det er en de kan bruge længe. Fordelen ved den frem for et badeslag er at når du tager den hen over hovedet dækker den både mave og ryg og så har den hætte man kan give dem på hvis de sidder i solen, og så kan de stadig få hænderne fri

Anmeld

6. juni 2011

mom <3

spj skriver:

Jeg ville også give hende en uv dragt på. Den dækker jo også skuldre, lidt af armene og ryggen og så beskytter den også mod uv stråler, det gør en stofble jo ikke. Jeg købte en dragt i h&m.

Samme her!Al forskning tyder på at selv meget små mængder sol til babyer, kan give Uoprettelige skader i hudens celler og senere medvirke til kræft!!Dertil kommer at selv små mængder kan svide på babyens hud.Rigtig godt I har købt faktor 50 - for det skal på SELVOM man befinder sig i skyggen.Pas godt på baby - og rigtig god ferie

Anmeld

6. juni 2011

Bondepigen

Min familie og jeg tager på ferie til Kreta om 5 dage, og i den fobindelse er jeg pludselig blevet ret meget i tvivl om hvor meget sol min datter på 11 mdr. må få?!

Jeg er godt klar over at hun helst skal holdes i skyggen, men sker der noget ved at hun f.eks. bader i poolen/ved stranden i solen en halv times tid sammen med os andre? Eller er det for længe i solen for den sarte babyhud?

Jeg har selvfølgelig tænkt mig, at smøre hende godt ind i solcreme - også selvom hun skal være i skyggen. Har endda købt faktor 50+ til hende, så hun er dækket ind!

Vi har købt sådan et læsejl eller hvad det hedder i jem og fix sidste år, som man kan have med på stranden... Og hvis hun ikke er til at holde fra vandet, så ville jeg da købe en lille oppustelig pool og tage med som kunne stå i skyggen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.