Stefanie8 skriver:
Du er bare så sød - jeg er lige så bange som du var tror jeg - jeg har fået en tid kl. 08:00 om morgenen - ved du om jeg skal ligge klar på operationsbordet kl. 08:00 sharp og hun derved så er ude lidt over 8 eller om der sker andet først? Jeg har været til et MEGET kort møde hos narkoselægen, som havde meget travlt og ikke særlig behjælpelig med de spørgsmål jeg havde, jeg gik derfra med voldsom ubehag og er ikke sikker på at jeg nogensinde tør vende tilbage, - selvfølgelig rigtig uheldigt
Jeg har også en mystisk skræk for at jeg kan mærke når de skær i mig, selvom de vel forhåbentligt lige tester på en eller anden måde, FØR de skær??????????
Hvordan ser dit ar ud nu og hvor længe gjorde det ondt? - Hvornår får man lov at pille nålen ud af hånden igen? (Har hørt den skal sidde imens man er indlagt, men det er jo mange dage når det er kejsersnit ik?
Puha, kan ikke lige tænke på flere spørgsmål, sidder med helt svedige hænder - glad for at der stadig er nogle uger endnu, så jeg forhåbentligt kan få lidt styr på min angst.... 
jeg havde også tid kl.8 
Jeg smider lige et link til min fødselsberetning... så kan du læse præcis hvordan tingene foregik
HER
Vi tog hjem præcis 1½ døgn efter hun kom ud, så det behøver slet ikke være en lang indlæggelse 
mht. venflon: Du får, efter kejsersnittet, hængt en pose med smertestillende op i dropstativet og når det er løbet ind må du få din venflon ud... Der er sådan en "panik" knap hvor du får et ekstra skud smertestillende fra posen, men da jeg slet ikke havde behov for at bruge den var mit smertestillende længere om at løbe ind og derfor sad mit venflon der længere! Jeg havde det i under et døgn!
SUPER træls for dig at du havde et skidt møde med anæstesien
ØV... jeg var heldig med mit møde at det faktisk var samme læge der var på stuen jeg var til møde med! Dvs jeg havde allerede hilst på ham og forklaret mine bekymringer så jeg vidste han tog hensyn - men det er jeg ret sikker på de allesammen gør! bare nævn for dem at du er nervøs 
mit ar er hamrende skævt, men sidder langt nede! Man ser det ikke ret meget mere på trods af at jeg er keloid danner
jeg er rigtigt godt tilfreds... smider lige et billede fra det var én måned gammelt!
Jeg havde ondt da narkosen fortog sig og havde ondt i nogle timer efter jeg kom op at gå... det smertestillende virkede dog super godt og jeg var kun øm efter det... kan ikke huske hvor længe jeg var øm, men jeg fungerede helt normalt så snart vi kom hjem (passede selvfølgelig på med at løfte for meget osv) og jeg var ude med barnevognen efter få dage på trods af meterhøj sne 
I øvrigt er de meget omhyggelige med at tjekke om du kan mærke noget inden de skærer.. de både dobbelt og trippeltjekker så det skal du ikke være nervøs for.. du skal dog være forberedt på at det føles super underligt når de "laver veer" og det er også temmelig voldsomt faktisk... men det gør ikke ondt!! overhovedet! det er bare en underlig fornemmelse 
Man SKAL være nervøs inden en operation, men tro mig... når først du hører skrig og skrål glemmer du alt om at du nogensinde har været nervøs