Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
aya-zia skriver: hehe det ligner vores liste hehe.... OG VI VENTER OS IKKE... og tak... ja astasia er sødt hehe
hehe det ligner vores liste hehe....
OG VI VENTER OS IKKE...
og tak... ja astasia er sødt hehe
Jeg gik også og tænkte navne før jeg overhoved blev gravid
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CSDK<3 skriver: Nu er der så mange som spørger om folks mening herinde på navne Så nu vil jeg også prøve.. Her er nogle af de navne som er under overvejelse herhjemme, men da vi ikke kender kønnet endnu så kommer der både pige og drenge navne: Til en lille prinsesse: - Aimée- Ziva- Vega- Zoey - Aija Til en lille prins: - Valdemar / Waldemar (Kan ikke vælge imellem V & W )- Thias- Tristan- Tino- Vincent- Matthew- Vitus Vil gerne høre jeres mening, og evt hvad i synes bedst om
Nu er der så mange som spørger om folks mening herinde på navne Så nu vil jeg også prøve.. Her er nogle af de navne som er under overvejelse herhjemme, men da vi ikke kender kønnet endnu så kommer der både pige og drenge navne:
Til en lille prinsesse:
- Aimée- Ziva- Vega- Zoey - Aija
Til en lille prins:
- Valdemar / Waldemar (Kan ikke vælge imellem V & W )- Thias- Tristan- Tino- Vincent- Matthew- Vitus
Vil gerne høre jeres mening, og evt hvad i synes bedst om
CSDK<3 skriver: Har bare altid haft et eller andet for navnet Valdemar og også for navnet William.. Men hælder nu mest imod Vincent eller Matthew Og mange tak
Har bare altid haft et eller andet for navnet Valdemar og også for navnet William..
Men hælder nu mest imod Vincent eller Matthew
Og mange tak
så synes jeg helt klar Vincent er flottest
novalfrida skriver: Vega synes jeg er sødtEllers er de ikke rigtig mig
Vega synes jeg er sødtEllers er de ikke rigtig mig
CSDK<3 skriver: Jeg gik også og tænkte navne før jeg overhoved blev gravid
hehe tror det er sådan en skruk ting
Mooolly skriver: så synes jeg helt klar Vincent er flottest
Jaah, men nu må vi jo også se om baby ligner en Vincent, og om det overhoved er en han
Selvom det lidt er det vi håber på
aya-zia skriver: hehe tror det er sådan en skruk ting
Ja det tror jeg også!
CSDK<3 skriver: Jaah, men nu må vi jo også se om baby ligner en Vincent, og om det overhoved er en han Selvom det lidt er det vi håber på
Ja , man ved det vel først når barnet er født
CSDK<3 skriver: Nu er der så mange som spørger om folks mening herinde på navne Så nu vil jeg også prøve.. Her er nogle af de navne som er under overvejelse herhjemme, men da vi ikke kender kønnet endnu så kommer der både pige og drenge navne: Til en lille prinsesse: - Aimée - hvis det er rigtigt som jeg læser det, så ville jeg ha stavet det Amy- Ziva- Vega - Zoey - Aija Til en lille prins: - Valdemar / Waldemar (Kan ikke vælge imellem V & W )- Thias - Tristan - Tino- Vincent- Matthew- Vitus Vil gerne høre jeres mening, og evt hvad i synes bedst om
- Aimée - hvis det er rigtigt som jeg læser det, så ville jeg ha stavet det Amy- Ziva- Vega - Zoey - Aija
- Valdemar / Waldemar (Kan ikke vælge imellem V & W )- Thias - Tristan - Tino- Vincent- Matthew- Vitus
Blev lige nødt til at komme med min mening...
Kan bedst lide navnene Vega og Valdemar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128