Babynavne til det lille spir?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

Mooolly

CSDK<3 skriver:

Er bare så hooked på specielle navne, det bliver jo et specielt barn for os, så skal navnet matche

Jeg har det på præcis samme måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

DenLykkelige

Mooolly skriver:

Jeg har det på præcis samme måde

Men jeg er nu ret glade for navnene Vincent, Matthew & Valdemar, selvom de ikke er så unikke, så er det alligevel ikke navne man falder over hver dag synes jeg..
Måske Valdemar, men da ikke de 2 andre

Anmeld

6. juni 2011

aya-zia

CSDK<3 skriver:

Anastasia og Olympia er også virkelig smukke
 - Ved ikke helt hvad jeg synes om Chilli

chilli er også mest manden... men syntes nu stadig det er flot...

og ja er hal vil skudt i olympia... og astasia er bare ik noget jeg har hørt før men syntes det er SÅ flot...

men er altså også vild med jeres navne...

Anmeld

6. juni 2011

aya-zia

CSDK<3 skriver:

Anastasia og Olympia er også virkelig smukke
 - Ved ikke helt hvad jeg synes om Chilli

hehe men vi vil ikke ha ANASTASIA... kun ASTASIA

Anmeld

6. juni 2011

DenLykkelige

aya-zia skriver:

chilli er også mest manden... men syntes nu stadig det er flot...

og ja er hal vil skudt i olympia... og astasia er bare ik noget jeg har hørt før men syntes det er SÅ flot...

men er altså også vild med jeres navne...

Vi har en laaaaaaaaaaang liste herhjemme med idéer, eller det er så mig der har lavet dem, jeg tror ikke kæresten har tænkt spicifikt på navne mens han er på job , men man ved jo aldrig
Listen er bare lang.. 27 forskellige pigenavne og 35 drengenavne..  Men det er jo bare et udkast, og mange af dem har vi allerede taget fra, de skal jo også være til at udtale

Anmeld

6. juni 2011

DenLykkelige

aya-zia skriver:

hehe men vi vil ikke ha ANASTASIA... kun ASTASIA

Ups my bad, fingerene skrev før tankerne fløj med  
- Men Astasia er stadig virkelig sødt

Anmeld

6. juni 2011

aya-zia

CSDK<3 skriver:

Vi har en laaaaaaaaaaang liste herhjemme med idéer, eller det er så mig der har lavet dem, jeg tror ikke kæresten har tænkt spicifikt på navne mens han er på job , men man ved jo aldrig
Listen er bare lang.. 27 forskellige pigenavne og 35 drengenavne..  Men det er jo bare et udkast, og mange af dem har vi allerede taget fra, de skal jo også være til at udtale

hehe det ligner vores liste hehe....

OG VI VENTER OS IKKE...

og tak... ja astasia er sødt hehe

Anmeld

6. juni 2011

Mooolly

CSDK<3 skriver:

Men jeg er nu ret glade for navnene Vincent, Matthew & Valdemar, selvom de ikke er så unikke, så er det alligevel ikke navne man falder over hver dag synes jeg..
Måske Valdemar, men da ikke de 2 andre

ja jeg kender et par stykker der hedder Valdemar , men de to andre er vidst mest normale i USA osv. jeg kender i hvert fald ikke nogen der hedder det men det er nogle flotte navne

Anmeld

6. juni 2011

DenLykkelige

Mooolly skriver:

ja jeg kender et par stykker der hedder Valdemar , men de to andre er vidst mest normale i USA osv. jeg kender i hvert fald ikke nogen der hedder det men det er nogle flotte navne

Har bare altid haft et eller andet for navnet Valdemar og også for navnet William..

Men hælder nu mest imod Vincent eller Matthew

Og mange tak

Anmeld

6. juni 2011

MissTooze

Fine navne!

Kan bedst lide Zoey og Tristan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.