Ang testdag????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

Mor.til.stjernebørn

Jeg synes du skulle prøve at tage en enkelt test.. Det gjorde jeg på min første mensdag da den ikke var kommet om aftenen...

Og kan berolige dig med at man næsten ikke kunne se at alle mine 4-5 tests var positive... Jeg var slet ikke sikker på at jeg var gravid før jeg var ved lægen da jeg var 5+0, og testen dernede var klart positiv...

Så det kan godt ske at du måske ikke kan se et positivt resultat lige med det sammen, men ja... Du er jo ikke uden chance før din mens kommer som Maria skriver

Men ønsker dig alt mulig held og lykke med testningen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Muffinmus

Lollo1987 skriver:

Hvad siger du til det med at teste om aftenen????

det kommer an på mange ting jo.

Faktisk kender jeg nogle der har testet bedst tidlig aften, fordi de ikke har drukket så meget i løbet af en dag og deres urin derfor er meget koncentreret, men at de såinden sengetid får drukket alt for meget og er oppe og tisse om natten:-)

Så for nogle viser det sig at være helt smart at teste om aftenen. Er man godt og grundigt gravid, dvs jeg tænker på om man udskiller meget hcg, så kan man jo teste uanset om det er nat morgen eller eftermiddag, der vil altid komme fine streger.

Men er man lidt langsom til at udskille det så kan bare 5 timer faktisk gøre en forskel i ens tests:-)

Anmeld

6. juni 2011

Mor til Ella

MariaE skriver:

det kommer an på mange ting jo.

Faktisk kender jeg nogle der har testet bedst tidlig aften, fordi de ikke har drukket så meget i løbet af en dag og deres urin derfor er meget koncentreret, men at de såinden sengetid får drukket alt for meget og er oppe og tisse om natten:-)

Så for nogle viser det sig at være helt smart at teste om aftenen. Er man godt og grundigt gravid, dvs jeg tænker på om man udskiller meget hcg, så kan man jo teste uanset om det er nat morgen eller eftermiddag, der vil altid komme fine streger.

Men er man lidt langsom til at udskille det så kan bare 5 timer faktisk gøre en forskel i ens tests:-)

Jeg prøver sku lige

Anmeld

6. juni 2011

Muffinmus

Lollo1987 skriver:

Jeg prøver sku lige

ha ha, jamen vil da lige afvente dit resultat og se hvad der sker så, hep hep:-)

Anmeld

6. juni 2011

Mor.til.stjernebørn

Hvis du er i tvivl om du kan se noget, så tag et billede af testen, læg det ind på din pc, sæt det ind i paint (evt.) og lav billedet om til negative farver... Hvis der er bare en antydning af en streg vil den blive grøn(lig) på det negative billede...

Ønsker dig alt held og lykke

Anmeld

6. juni 2011

Mor til Ella

MariaE skriver:

ha ha, jamen vil da lige afvente dit resultat og se hvad der sker så, hep hep:-)

Synes enlig der var 2 streger men nummer 2 var sådan halv men forsvandt hurtigt.

Så måske hvis jeg prøver i morgen tidlig

Anmeld

6. juni 2011

Mor til Ella

NovaNataly skriver:

Hvis du er i tvivl om du kan se noget, så tag et billede af testen, læg det ind på din pc, sæt det ind i paint (evt.) og lav billedet om til negative farver... Hvis der er bare en antydning af en streg vil den blive grøn(lig) på det negative billede...

Ønsker dig alt held og lykke

Det kan jeg ikke på den her møg computer DESVÆRRE

Anmeld

6. juni 2011

Mor.til.stjernebørn

Lollo1987 skriver:

Det kan jeg ikke på den her møg computer DESVÆRRE

Træls Men anyways... Ønsker dig alt held og lykke i morgen tidlig for dig

Anmeld

6. juni 2011

Muffinmus

hmm, ja, for stregeneplejer jo ikke ligefrem at dukke op og forsvinde, de plejer jo at enten blive væk eller dukke op efter 5 minutters tid:-)

Anmeld

6. juni 2011

Mor til Ella

MariaE skriver:

hmm, ja, for stregeneplejer jo ikke ligefrem at dukke op og forsvinde, de plejer jo at enten blive væk eller dukke op efter 5 minutters tid:-)

Måske indbildning står at hvis stregen kommer efter det minut skal man ikke regne med den.

Jeg må bare se tiden an

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.