Øv - det var godt nok en rigtig kedelig fornøjelse :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

Ann.

Billemyre skriver:

Aflever din ring og gør opmærksom på fejlene - Det gjorde vi, da vi skulle ha' vores og det viste sig, at de begge havde fejl.
De sendte dem bare tilbage til værkstedet og så fik vi de rigtige et par dage efter.

Sådan noget skal bare være i orden! Dem skal I jo ha' resten af jeres liv 

Fik i så nogle helt nye?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Anitta Kristiansen

Ann. skriver:

Præcis! 

Vi betaler jo meget for de ringe og så SKAL det være i orden.

så ned og klag og de skal skynde sig. kan se der ikke er så lang tid til. og tillykke er selv blevet forlovet for nyligt og alt skal jo helst være perfekt  

Anmeld

6. juni 2011

Ann.

Anitta Kristiansen skriver:

så ned og klag og de skal skynde sig. kan se der ikke er så lang tid til. og tillykke er selv blevet forlovet for nyligt og alt skal jo helst være perfekt  

Nej der er ikke så lang tid til - derfor panikker jeg også lidt

Mange tak og tillykke med din forlovelse  

Anmeld

6. juni 2011

Levi&LilysMor

Afsted med jer igen til butikken, det skal da være perfekt  og du skal ikke gå rundt og være ked af din ring heller

Anmeld

6. juni 2011

Anitta Kristiansen

Ann. skriver:

Nej der er ikke så lang tid til - derfor panikker jeg også lidt

Mange tak og tillykke med din forlovelse  

bare tag det med ro selvom tiden op til er meget stressende. men skal nok gå og selv mange tak  

Anmeld

6. juni 2011

Ann.

Tuttelut89 skriver:

Afsted med jer igen til butikken, det skal da være perfekt  og du skal ikke gå rundt og være ked af din ring heller

Nej nemlig og er virkelig ked af den - men vidste ikke om jeg kunne tillade mig at bede om en ny?

Anmeld

6. juni 2011

Steph_Laurits

Ann. skriver:

Ved ikke om de kan rette fejlen uden at resten af ringen går i stykker?

Så må de jo få lavet en helt ny og så få den forrest i køen - det er DEM der har lavet fejl og ikke Jer!!

Så afsted med dig og bank i bordet!

Anmeld

6. juni 2011

Mikkelmusen

Ann. skriver:

Nej nemlig og er virkelig ked af den - men vidste ikke om jeg kunne tillade mig at bede om en ny?

Selvfølgelig kan du tillade dig det. Det er dig der er kunde, og betaler penge for noget de laver. Hvis nu du f.eks. gik til frisør for at få farvet håret rødt, og endte med grønt hår ville du også klage ikk?

Afsted med dig og klag. Du skal se på den ring mange år og du fortryder hvis du ikke gør det.

Knus

Anmeld

6. juni 2011

Levi&LilysMor

Ann. skriver:

Kan jeg godt forstå, men det SKAL de bare , synes ikke de skal slippe for det , håber du finder ud af det med dem

Anmeld

6. juni 2011

Ann.

BabyBoy11 skriver:

Kan jeg godt forstå, men det SKAL de bare , synes ikke de skal slippe for det , håber du finder ud af det med dem

Tak  

Tager derop i morgen og klager - så må vi se hvad der sker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.