Øv - det var godt nok en rigtig kedelig fornøjelse :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.040 visninger
22 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

Ann.

Har brug for jeres råd piger 

Vi har idag været oppe og hente vores vielsesringe - og Oles er bare sååå flot! Man kan rigtig se teksten kraftigt inden i og den er fejlfri.

Min derimod har bare fejl på fejl 

Man kan knap se teksten, den er så tynd og slet ikke tydelig.

Der er tre sten i den og de skulle sidde på sådan en budede linje. 2 af stenene gør ikke, den ene sidde over og den anden under, og ved den 3. sten, kan man mærke en spids når man kører fingeren over (kan man ikke med de andre, og det skal man heller ikke kunne), så den sidder skævt i og man kan tydeligt se at den sidder skævt i. Og så ved den skæve sten er der 2 buler, en på hver side 

Jeg synes ærlig talt ikke at det er i orden, vi har givet 10.500 for de ringe og det er altså mange penge for så mange fejl 

Hvad kan jeg gøre nu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

TinaPina

Er det ikke bare at gå ned og klage? Kiggede i ikke inden i tog hjem?

Anmeld

6. juni 2011

Steph_Laurits

Tage ned i butikken og klage og få dem til at udbedre fejlen HURTIGT!!

Anmeld

6. juni 2011

Anitta Kristiansen

Ann. skriver:

Har brug for jeres råd piger 

Vi har idag været oppe og hente vores vielsesringe - og Oles er bare sååå flot! Man kan rigtig se teksten kraftigt inden i og den er fejlfri.

Min derimod har bare fejl på fejl 

Man kan knap se teksten, den er så tynd og slet ikke tydelig.

Der er tre sten i den og de skulle sidde på sådan en budede linje. 2 af stenene gør ikke, den ene sidde over og den anden under, og ved den 3. sten, kan man mærke en spids når man kører fingeren over (kan man ikke med de andre, og det skal man heller ikke kunne), så den sidder skævt i og man kan tydeligt se at den sidder skævt i. Og så ved den skæve sten er der 2 buler, en på hver side 

Jeg synes ærlig talt ikke at det er i orden, vi har givet 10.500 for de ringe og det er altså mange penge for så mange fejl 

Hvad kan jeg gøre nu 

jeg havde gået ned og klaget og sagt det kan fanme ikke være rigtigt. jeg ville ikke være tilfreds når man har givet så meget. du betaler jo for at det skal være i orden. du skal jo gå med den ring resten af dit liv. det er jo ikke sådan en dum ting som skal ødelægge den gode dag. så klag.

Anmeld

6. juni 2011

Ann.

TinaPina skriver:

Er det ikke bare at gå ned og klage? Kiggede i ikke inden i tog hjem?

Vi nærstuderede dem i bilen på vej hjem - ja det var nok dumt ikke at kigge i butikken.

Men har tænkt mig at tage derop i morgen med dem - kan jeg tillade mig at bede om en ny?

Anmeld

6. juni 2011

Billemyre

Aflever din ring og gør opmærksom på fejlene - Det gjorde vi, da vi skulle ha' vores og det viste sig, at de begge havde fejl.
De sendte dem bare tilbage til værkstedet og så fik vi de rigtige et par dage efter.

Sådan noget skal bare være i orden! Dem skal I jo ha' resten af jeres liv 

Anmeld

6. juni 2011

Ann.

StephanieJ skriver:

Tage ned i butikken og klage og få dem til at udbedre fejlen HURTIGT!!

Ved ikke om de kan rette fejlen uden at resten af ringen går i stykker?

Anmeld

6. juni 2011

LuciaLiann

Det er bare ned og brokke sig så hurtigt som overhovedet muligt...! Det kan kun gå for langsomt for sådan en ring emd fejl skal I ikke acceptere...

Anmeld

6. juni 2011

LuciaLiann

Ann. skriver:

Ved ikke om de kan rette fejlen uden at resten af ringen går i stykker?

Det er ikke dit problem så må de lave en ny ring til dig..

Anmeld

6. juni 2011

Ann.

Anitta Kristiansen skriver:

jeg havde gået ned og klaget og sagt det kan fanme ikke være rigtigt. jeg ville ikke være tilfreds når man har givet så meget. du betaler jo for at det skal være i orden. du skal jo gå med den ring resten af dit liv. det er jo ikke sådan en dum ting som skal ødelægge den gode dag. så klag.

Præcis! 

Vi betaler jo meget for de ringe og så SKAL det være i orden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.