ny computer...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
756 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

fønix

hej tøser 

jeg har en rigtig flot lille computer til salg, er der nogen som vil købe den? den er købt for 4 måneder siden for 2499kr, det er et fejlkøb fra min side så sælger den for bruger den ikke, har haft den brugt 5 gange! der er ingen ridser på den og den fejler INTET!!! 

Skriv hvis i er intressede, så finder vi pris og afhentning eller porto 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

malliebooh

årh den er lige mig! *.*

- pengene er der desværre bare ikke.

Anmeld

6. juni 2011

fønix

MalleH skriver:

årh den er lige mig! *.*

- pengene er der desværre bare ikke.

åhh hvor er det surt  for os begge

Anmeld

6. juni 2011

malliebooh

fønix skriver:

åhh hvor er det surt  for os begge

Haha ja, bare jeg kunne få fat i nogle penge, det sker så bare næppe. Har nemlig overvejet at spare op til en lille bærbar istedet, for efter sommeferien skal jeg pendle frem og tilbage til mit uddannelses sted (1 t. & 10 min hver vej) og så ville det være skønt med en lille computer og så er den jo bare pink *.*

- øv bøv.

Anmeld

6. juni 2011

Bare mig..

Årh, det er også liiiige mig med spdan en computer.. Hvad havde du tænkt dig af pris? Jeg har godt nok ikke lige penge til det i den her mdr. men jeg kunne jo holde lidt øje med den, hvis du ikke får den solgt.. Den er HAMMERfed

Anmeld

6. juni 2011

fønix

MalleH skriver:

Haha ja, bare jeg kunne få fat i nogle penge, det sker så bare næppe. Har nemlig overvejet at spare op til en lille bærbar istedet, for efter sommeferien skal jeg pendle frem og tilbage til mit uddannelses sted (1 t. & 10 min hver vej) og så ville det være skønt med en lille computer og så er den jo bare pink *.*

- øv bøv.

ja for dælen, den ville være perfekt i toget og skole arbejde du må skrive hvis du finder nogen penge hehe

Anmeld

6. juni 2011

fønix

Nicolinesmor170510 skriver:

Årh, det er også liiiige mig med spdan en computer.. Hvad havde du tænkt dig af pris? Jeg har godt nok ikke lige penge til det i den her mdr. men jeg kunne jo holde lidt øje med den, hvis du ikke får den solgt.. Den er HAMMERfed

den er også bare rigtig fin! 

jeg tænker omkring 2000, hvad vil du give for den?

Anmeld

6. juni 2011

malliebooh

fønix skriver:

ja for dælen, den ville være perfekt i toget og skole arbejde du må skrive hvis du finder nogen penge hehe

Det håber jeg godt nok jeg gør, for den er jo bare lækker. Jeg er blevet forelsket på ny, haha!

Anmeld

6. juni 2011

Bare mig..

fønix skriver:

den er også bare rigtig fin! 

jeg tænker omkring 2000, hvad vil du give for den?

Jamen det er nok en meget fin pris.. Uanset har jeg ikke penge til det nu, men jeg holder lige øje med dit indlæg

Anmeld

6. juni 2011

fønix

MalleH skriver:

Det håber jeg godt nok jeg gør, for den er jo bare lækker. Jeg er blevet forelsket på ny, haha!

haha sådan der, godt jeg lige kunne pifte lidt op i dine følelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.