uddannelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Hvilken uddannelse har du?

Hvor lang tid tog den?

Hvad skal man kunne for at tage den?

Fik du su eller elevløn eller andet uder uddannelsen?

Og hvad får man som færdig uddannet ved uddannelsen?

• Studerer psykologi
  • Det tager 5 år, hvis man tager den på normeret tid. Dog skal iberegnes en hel masse efteruddannelse alt efter hvad man vil bruge uddannelsen til. 
  • Man skal have en gymnasiel uddannelse med beståelse af visse fag, samt et højt snit - dog mulighed for at søge kvote 2
  • Uddannelsen er almindeligt SU-berettiget
  • Det er svært at svare på, for det kommer helt an på hvad man bruger uddannelsen til. Men den gennemsnitslige startløn jeg kunne finde på nettet var 25.000, men det var dog hvis man "kun" havde bacheloren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Kruse90 skriver:

Jeg har ingen uddannelse endnu.

Men jeg er ved at læse til lægesekretær

Hvad kræver det?

Anmeld

6. juni 2011

lillekylling

er lige blevet udlært salgsassistent med speciale indenfor isenkram..er stadig elev da jeg ska være i butikken til august..har omkring 9000 udbetalt nu som elev.

Anmeld

6. juni 2011

Lullusen

Til anonym,

Hvad vil du gerne selv være, vælger du kun ud fra hvilken indtægt du kan få efter endt uddannelse?

Hvad interesserer dig, måske det er lettere at spore sig ind på noget ud fra dine interesser?

Anmeld

7. juni 2011

Anonym trådstarter

manuka skriver:

Til anonym,

Hvad vil du gerne selv være, vælger du kun ud fra hvilken indtægt du kan få efter endt uddannelse?

Hvad interesserer dig, måske det er lettere at spore sig ind på noget ud fra dine interesser?

Jamen lidt af hvert. Det er det jeg syntes er så svært.

Det skal være en uddannelse hvor man ikke behøver en gym. uddannelse først.

Men rigtigt meget forskelligt interesserer mig. Meget med mennesker, dyr, kontor, tøjbutik og sådan.

Anmeld

7. juni 2011

Lullusen

Har du kun en folkeskoleeksamen?

Anmeld

7. juni 2011

Fenja09

Jeg har en HH (3 års varighed) og så har jeg taget sosu-hjælper udd. (varighed 1 år 4 mdr mener jeg) - efter barsel vil jeg gerne læse videre enten til sosu-ass eller sygeplejerske. Nu ser vi

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.