Lige et ? mere om påklædning i barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

285 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. november 2008

Anja

Normalt bruger jeg voksi i barnevognen, men sådan en dag som i dag, hvor Elias er hjemme, så er voksien jo hos hans dp.

Hvad giver I, der ikke bruger voksi, jeres børn på ud at sove ?? Sover de med baby eller juiordyne i vognen ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2008

Astrid P

Jeg bruger junordyne, som jeg vikler rundt om hendes ben ligesom en slags pose. Så er hun dejlig varm når hun står op.

Anmeld

25. november 2008

Nadi

Oliver har sit alm tøj på, elefanthue og termojakke. Han bruger babydynen med et betræk i noget stof som jegselvfølgelig ikke kan huske hvad hedder nu. Men det holder virkleig godt på varmen.

Dp'en har frabedt sig at få voksiposen ud til hende, da en af hendes kollegaer havde sagt det tog ½ time at få den i barnevognen og ud igen. Men han virker varm nok når jeg henter ham og han stadig ligger i barnevognen.

Anmeld

25. november 2008

Kaufie

William ligger på et lammeskind for at isolere nedefra. Ellers har han sit normale tøj og futter på - og en tyk, blød jakke og elefanthue. Derover babydyne og et tæppe, der bliver pakket ned omkring ham, så dynen ikke "falder" af når han vender sig (hvilket han nu aldrig gør - til dels pga selen)

Vanter har vi ikke taget i brug endnu - men han har så også en krammebamse, som han ligger og holder fat i - tror den varmer lidt.

Og han er dejlig varm når han kommer ind.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.