Sove ude ved forkølelse ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. november 2008

Anja

Elias er godt snottet og jeg har holdt ham hjemme i dag.

Jeg har lige lagt ham ud i barnevognen til middagslur. Nu er jeg blevet i tvivl om hvorvidt det er godt eller skidt at han sover ude, når han er forkølet ???

Hvad siger I klog kvinder ???

Kan den friske luft i rense luftvejene lidt og måske slå lidt bakterier ned ??

Anja, med 2 unger der bobler sødt i hver deres barnevogn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2008

Astrid P

Min umiddelbare tanke er, at det er godt for ham med frisk luft... Så jeg ville også lægge ham ud!

Anmeld

25. november 2008

Nadi

Jeg tror også det er godt for ham. Oliver er også hjemme idag, og han ligger i sin seng, men der er ikke varme på i hans værelse.
Bare lad ham stå derude, han har godt af det

God bedring til ham!

Anmeld

25. november 2008

Lise

Frisk luft er godt. Jeg lægger altid Simon ud og sove - også når han er syg... ligesom han f.eks. er nu, hvor han ligger ude og snorker i vognen.

Anmeld

25. november 2008

BellaT

Ja, det er godt at være ude i den friske kolde luft. Jeg ville dog holde ham inde hvis han havde feber, for ellers kan han få det meget varmt, når han er pakket sådan ind. Og også sove indendørs når det er tåget. Jeg får det nemlig selv mærkeligt ved tåge, så derfor vil jeg ikke lægge ham ud at sove i det.

Anmeld

25. november 2008

bette

hvis vejret er fint.. så ligger jeg også mikkel ud og sove når han er snottet..

synes ihvertfald selv at snotten løsner sig når man er ude..

og mikkel sove ude i søndags tror jeg nok, hvor han var forkølet... og der var fint vejr..
og han er ikke forkølet mere..
men ved selvfølgelig ikke om det er pga at han lige sov udenfor.. men jeg tror det har en finger med i spillet

Anmeld

25. november 2008

linemus

Frisk luft er super godt mod forkølelse og især hoste, så de har godt af at sove ude og blive luftet igennem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.