min veninde/bekendt har mistet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

Talbutikken

Anonym skriver:

og jeg ville høre er der nogen hjemme sider for forældre til engelbørn

de har det rigtig sværet og kan ikke rigtig snakke om det sammen med hun har givet udtryk for hun har brug for at snakke med nogen om det.. vi har snakket lidt men da vi bor langt fra hinanden kan jeg ikke være der 100...

håber i kender nogen hjemme siden som kan hjælpe dem til at snakke med andre der har prøvet det sammen.

Her der er nogle foreninger der tilbuder sorgegrupper og kontakt med andre der står i samme situation.

Foreningen vi har mistet et barn:
http://www.mistetbarn.dk/

Landsforningen for spædbarnsdød:
http://www.spaedbarnsdoed.dk/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Anonym trådstarter

men er der slet ikke nogen hjemme sider lige som den her også tror ikke hun vil det hvor man skal ud til andre hun har en god familie og det har han også  

Anmeld

6. juni 2011

quar20

Anonym skriver:

jeg prøver at være der så meget jeg kan men det er sværet med dem afstand ...

må jeg spør om du mistet i maven eller da hun/han var kommet til

Ja det kan godt være svært når der er en afstand..!!
Jeg mistede tvillinger i 5'måned

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

quar20 skriver:

Ja det kan godt være svært når der er en afstand..!!
Jeg mistede tvillinger i 5'måned

puha gør mig ondt hendes dreng har levet og er blevet en smuk lille engel

Anmeld

6. juni 2011

quar20

Anonym skriver:

puha gør mig ondt hendes dreng har levet og er blevet en smuk lille engel

tak - jeg ser sådan på det at uanset hvad så er det en sorg der slet ikke kan beskrives med ord. og den kan ikke føles hvis man ikke slev har oplevet et sådanne tab..!! Men hvis din veninde ksu få lyst til at skrive med en der selv har mistet - til sp. 4 år siden, men stadig har den samme sorg i sig, må du gerne give hende mine profiloplysninger herinde, så kan hun altid skrive... Nogle gange kan det være godt at få skrevet.. Hun ku evt. bruge denne side?! Jeg har skrevet en beretning herinde - og det har været til KÆMPE stor hjælp for mig, at få skrevet alt det usagte, og ikke mindst høre fra andre..!!

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

quar20 skriver:

tak - jeg ser sådan på det at uanset hvad så er det en sorg der slet ikke kan beskrives med ord. og den kan ikke føles hvis man ikke slev har oplevet et sådanne tab..!! Men hvis din veninde ksu få lyst til at skrive med en der selv har mistet - til sp. 4 år siden, men stadig har den samme sorg i sig, må du gerne give hende mine profiloplysninger herinde, så kan hun altid skrive... Nogle gange kan det være godt at få skrevet.. Hun ku evt. bruge denne side?! Jeg har skrevet en beretning herinde - og det har været til KÆMPE stor hjælp for mig, at få skrevet alt det usagte, og ikke mindst høre fra andre..!!

jeg vil nævne det for hende jeg kender også til det at miste jeg var dog kun 11+6 har haft det sværet med det i perioder men takker mig med de to vidunder jeg har i dag

Anmeld

22. juni 2011

Christina.78

Kan anbefale siden www.smaa-engle.dk

Er der selv inde og har haft gjort godt brug af den side..

Og hun må gerne kontakte mig hvis hun har brug for det..havde også min datter hos mig i 25 dage inden hun døde..

Og du skal  bare sige til hende at du er der for hende når hun har brug for det og bare lytte - det er det bedste man kan byde et forældrepar der har mistet et barn...være der og lytte..

Anmeld

22. juni 2011

Kofoed.

Christina.78 skriver:

Kan anbefale siden www.smaa-engle.dk

Er der selv inde og har haft gjort godt brug af den side..

Og hun må gerne kontakte mig hvis hun har brug for det..havde også min datter hos mig i 25 dage inden hun døde..

Og du skal  bare sige til hende at du er der for hende når hun har brug for det og bare lytte - det er det bedste man kan byde et forældrepar der har mistet et barn...være der og lytte..

Kan kun anbefalde den samme side.

Mistede dog under graviditeten, men der er alle tyder inde på den side, både dem der har oplevet deres engle og dem der ikke nåede det.

Anmeld

22. juni 2011

CamillaSoefelt

Anonym skriver:

og jeg ville høre er der nogen hjemme sider for forældre til engelbørn

de har det rigtig sværet og kan ikke rigtig snakke om det sammen med hun har givet udtryk for hun har brug for at snakke med nogen om det.. vi har snakket lidt men da vi bor langt fra hinanden kan jeg ikke være der 100...

håber i kender nogen hjemme siden som kan hjælpe dem til at snakke med andre der har prøvet det sammen.

https://www.baby.dk/debat/112614pi1/mistet-et-barn/ gratis-hjaelp-til-at-haandtere-sorg.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.