min veninde/bekendt har mistet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.972 visninger
18 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

Anonym trådstarter

og jeg ville høre er der nogen hjemme sider for forældre til engelbørn

de har det rigtig sværet og kan ikke rigtig snakke om det sammen med hun har givet udtryk for hun har brug for at snakke med nogen om det.. vi har snakket lidt men da vi bor langt fra hinanden kan jeg ikke være der 100...

håber i kender nogen hjemme siden som kan hjælpe dem til at snakke med andre der har prøvet det sammen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Anonym trådstarter

er der slet ingen der kan hjælpe

Anmeld

6. juni 2011

signe.

Anonym skriver:

og jeg ville høre er der nogen hjemme sider for forældre til engelbørn

de har det rigtig sværet og kan ikke rigtig snakke om det sammen med hun har givet udtryk for hun har brug for at snakke med nogen om det.. vi har snakket lidt men da vi bor langt fra hinanden kan jeg ikke være der 100...

håber i kender nogen hjemme siden som kan hjælpe dem til at snakke med andre der har prøvet det sammen.

evt. denne side? der er en kategori der hedder englebørn... måske hun der kunne finde støtte og trøst ved andre..

Anmeld

6. juni 2011

quar20

Jeg syntes hun skal kontakte hendes læge - hvor man igennem lægen kan komme i nogle grupper for folk der har mistet.. vi havde stor glæde af at sidde i en gruppe..!! Det var tre hold også fortalte vi hvad vi følte osv - sådan lidt terapi(staves ) agtigt - men det hjælp HELT VILDT..!!

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

quar20 skriver:

Jeg syntes hun skal kontakte hendes læge - hvor man igennem lægen kan komme i nogle grupper for folk der har mistet.. vi havde stor glæde af at sidde i en gruppe..!! Det var tre hold også fortalte vi hvad vi følte osv - sådan lidt terapi(staves ) agtigt - men det hjælp HELT VILDT..!!

hun vil ikke rigtig ud lidt pt og helt forstålig. jeg vil ikke rigtig gå sådan ned i det.. men det har været en meget grim og ubehaglig oplevelse... hun er bange og grader hele tiden

Anmeld

6. juni 2011

quar20

Anonym skriver:

hun vil ikke rigtig ud lidt pt og helt forstålig. jeg vil ikke rigtig gå sådan ned i det.. men det har været en meget grim og ubehaglig oplevelse... hun er bange og grader hele tiden

Nej jeg lukkede mig også inde i 5 måneder - men derefter begyndte vi at komme ud til den gruppe.. Vi havde ikke rigtig nogen vi ku tale med, for vi følte ikke de forstod os..!!

Du behøver skam hellere ikke at gå mere ind i "sagen" - jeg kender det alt for godt..!!

Det "eneste" du kan gøre - er at fortælle hende at du holder af hende, og vil støtte hende, og alt det er HELT okay at hun er ked af det..!! og FORTSÆT - uanset hvor træt hun bliver af at du gentager det, så VED jeg at det hjælper..!! Og tal med hende så meget du kan..!!

Anmeld

6. juni 2011

Carina:-)

Det kommer an på hvor gammelt barnet var.

Barnlille.dk er et godt site for de fleste-Der er mest nyfødte ,og helt små der inde.

Mener der er et site for forældre med større børn .

Men synes hun skal kontakte landsforeningen for spædbarnsdød,der også har en grp. for forældre med store børn.

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Det kommer an på hvor gammelt barnet var.

Barnlille.dk er et godt site for de fleste-Der er mest nyfødte ,og helt små der inde.

Mener der er et site for forældre med større børn .

Men synes hun skal kontakte landsforeningen for spædbarnsdød,der også har en grp. for forældre med store børn.

jeg kan kun sige de havde ham i noget tid (under 1 år) men jeg vil prøve at fotælle hende om denne hjemme side så må hun selv komme ud med det hun har brug for.

tror dog ikke det bliver nu her men måske sener.

hun har sværet nok ved at snakke/skrive med mig om det lige pt  

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

quar20 skriver:

Nej jeg lukkede mig også inde i 5 måneder - men derefter begyndte vi at komme ud til den gruppe.. Vi havde ikke rigtig nogen vi ku tale med, for vi følte ikke de forstod os..!!

Du behøver skam hellere ikke at gå mere ind i "sagen" - jeg kender det alt for godt..!!

Det "eneste" du kan gøre - er at fortælle hende at du holder af hende, og vil støtte hende, og alt det er HELT okay at hun er ked af det..!! og FORTSÆT - uanset hvor træt hun bliver af at du gentager det, så VED jeg at det hjælper..!! Og tal med hende så meget du kan..!!

jeg prøver at være der så meget jeg kan men det er sværet med dem afstand ...

må jeg spør om du mistet i maven eller da hun/han var kommet til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.