Hold kævt hvor er jeg træt idag!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

Mira0911

TbCp skriver:

Nej der var godt nok varmt i nat!!!

Håber du kan få sovet lidt i løbet af dagen så

Ja frygtelig varmt... Jeg kan vidst godt lige sove lidt inden Julie og farmand kommer hjem... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Skouboe

TbCp skriver:

Åh JESUS! Kan du holde dig vågen?

Jeg endte med kun at få 1 barn, og Carsten er hjemme idag så det kan være der bliver mulighed for lige at lukke øjnene lidt mens han lytter efter barnet... det er ihvertfald tiltrængt.

Det går faktisk forbavsende godt - jeg må indrømme at efter jeg er begyndt på masser af D-vitamin er de her dage bare blevet meget nemmere at overleve.

Selvfølgelig er jeg træt, men jeg er ikke ved at gå i brædderne som jeg var før i tiden.

Hvis du ikke allerede tager det, kan jeg KUN anbefale det

Ikke nok med at det giver energi, det skulle også dæmpe depression.

Anmeld

6. juni 2011

TbCp

Skouboe skriver:

Det går faktisk forbavsende godt - jeg må indrømme at efter jeg er begyndt på masser af D-vitamin er de her dage bare blevet meget nemmere at overleve.

Selvfølgelig er jeg træt, men jeg er ikke ved at gå i brædderne som jeg var før i tiden.

Hvis du ikke allerede tager det, kan jeg KUN anbefale det

Ikke nok med at det giver energi, det skulle også dæmpe depression.

Det tror jeg da lige at jeg vil prøve at vende med lægen!

Anmeld

6. juni 2011

Skouboe

TbCp skriver:

Det tror jeg da lige at jeg vil prøve at vende med lægen!

http://illvid.dk/mennesket/sygdom-behandling/d-vit amin-er-noeglen-til-kroppens-forsvar

Anmeld

6. juni 2011

TbCp

Skouboe skriver:

http://illvid.dk/mennesket/sygdom-behandling/d-vit amin-er-noeglen-til-kroppens-forsvar

Hold da op! Det var interessant... men skal man ikke have lægen til at tjekke om man mangler det inden man begynder at tage noget?

Anmeld

6. juni 2011

Skouboe

TbCp skriver:

Hold da op! Det var interessant... men skal man ikke have lægen til at tjekke om man mangler det inden man begynder at tage noget?

Ikke umiddelbart, men jeg ville nok lige vende den med lægen nu du er gravid.

Jeg tager 110 mikrogram, men mit var også meget lavt. Jeg ville nok prøve at starte på 50-75 mikrogram + evt kalk.. Ellers prø atkigge i gruppen på FB. Der er et indlæg hvor Kirle fortæller om den cocktail hemdes læge har sat hende på - den ser god ud.

Anmeld

6. juni 2011

TbCp

Skouboe skriver:

Ikke umiddelbart, men jeg ville nok lige vende den med lægen nu du er gravid.

Jeg tager 110 mikrogram, men mit var også meget lavt. Jeg ville nok prøve at starte på 50-75 mikrogram + evt kalk.. Ellers prø atkigge i gruppen på FB. Der er et indlæg hvor Kirle fortæller om den cocktail hemdes læge har sat hende på - den ser god ud.

Jeg vil helt sikkert prøve at vende det med min læge... hvis ikke for trætheden så er det da ihvertfald noget jeg rigtig gerne vil afprøve i forhold til min depression!

Anmeld

6. juni 2011

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Arhh også dig!

Jeg endte med kun at få 1 barn Jeg må jo ikke bare sådan lægge mig til at sove Men Carsten er hjemme så det kan være han finder tid til at lytte efter barnet mens jeg lige lukker øjnene lidt.

Må du ikke??? Det gør M´s dpér, det har hun selv fortalt mig

Anmeld

6. juni 2011

TbCp

Rose <3 skriver:

Må du ikke??? Det gør M´s dpér, det har hun selv fortalt mig

Nej det tror jeg ikke jeg må... tænk nu hvis ikke jeg hører børnene...

Altså jeg har ikke fået at vide at jeg ikke må, men gik bare ud fra det...

De gang jeg har sat mig i sofaen og slappet af mens børnene sov, så har jeg sat min telefon til at ringe hvert 10. min så jeg ikke risikerede at falde i søvn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.