Hold kævt hvor er jeg træt idag!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.068 visninger
18 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

TbCp

Fik ikke min obligatoriske eftermiddagslur igår... og da jeg så endelig kom i seng kunne jeg ikke rigtig finde ro og falde i søvn... Så den var langt over 23.... alt for sent for mig når jeg skal op på arbejde...

Vinduerne i soveværelset har stået åben hele natten og på badeværelset også så vi kunne få lidt gennemtræk, hvilket har resulteret i at hver gang der kom et vindpust har gardinerne banket frem og tilbage på vindueskarmen så jeg er vågnet.... men jeg har alligevel været for træt til at stå op og gøre noget ved det..

Kl. 2 kom Liva ind så vi har ligget 3 stk og bare kogt i vores seng hele natten...

Huhaaa.... der skal vist soves når jeg har fri!

Jeg får så kun 2 børn idag... det hjælper da lidt på det

Godmorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

otlitrom

Det lyder som en rådden nat! Jeg vågnede kl 3, og har ikke sovet siden. Jeg valgte bare at stå op, for ikke at vække Bjørnen.

Godt der kun er 2 børn idag, så det forhåbentligt bliver til at overskue. Jeg husker godt hvor træt jeg var i starten af graviditeten. Jeg havde heller ikke klaret mig med så få timer, som du har fået i nat.

God dag, anyway!

Anmeld

6. juni 2011

TbCp

kitty skriver:

Det lyder som en rådden nat! Jeg vågnede kl 3, og har ikke sovet siden. Jeg valgte bare at stå op, for ikke at vække Bjørnen.

Godt der kun er 2 børn idag, så det forhåbentligt bliver til at overskue. Jeg husker godt hvor træt jeg var i starten af graviditeten. Jeg havde heller ikke klaret mig med så få timer, som du har fået i nat.

God dag, anyway!

Det har det virkelig været!

Og ja kan også godt huske trætheden fra sidste gang.... den havde jeg ellers gladeligt glemt alt om!!!

Men hvad faen... hvis jeg kan slippe for kvalmen denne gang igen så er jeg glad!!!

Håber da du kan få sovet lidt i løbet af dagen!

Anmeld

6. juni 2011

Skouboe

Det kender jeg godt. Jeg kunne heller ikke falde i søvn i går og sidste gang jeg kiggede på uret var den over midnat... Jeg havde endda sat uret frem til klokken 6, men jeg var ved at dø da det ringede...

Oven i det hele skal jeg sidde og mappe processer hele dagen, så det bliver en laaaang dag.

Jeg håber at det hjælper lidt at du kun har 2 børn - har du mulighed for at få en powernap mens ungerne sover?

Anmeld

6. juni 2011

Vingummien

Du må tage en lur når de 2 skal hen og have en lur

Egentlig lidt sjovt, jeg lå også og rodede rundt igår og kunne ikke sove ordentlig. Så er også bare mega træt  Og stod op kl 6  tror jeg skal i seng mega tidligt idag

Anmeld

6. juni 2011

Mira0911

Puh en nat... Ikke fordi der ligefrem er køligt om natten... Her har vi også vinduerne på hvid gab om natten... Ikke fordi jeg synes det har hjulpet... 

Jeg har heller ikke rigtig kunne komme ud af sengen eller noget... Fik heller ikke middagslur igår, så var godt kvæstet da jeg gik i seng og skulle op og smøre Julie ind i morges... 

Julie var godt brugt igår... Hun gik kold omkring kl. 18.00, hun sprang også sin lur over og brugte masser af tid i underboens have med deres søn... 

Anmeld

6. juni 2011

TbCp

Skouboe skriver:

Det kender jeg godt. Jeg kunne heller ikke falde i søvn i går og sidste gang jeg kiggede på uret var den over midnat... Jeg havde endda sat uret frem til klokken 6, men jeg var ved at dø da det ringede...

Oven i det hele skal jeg sidde og mappe processer hele dagen, så det bliver en laaaang dag.

Jeg håber at det hjælper lidt at du kun har 2 børn - har du mulighed for at få en powernap mens ungerne sover?

Åh JESUS! Kan du holde dig vågen?

Jeg endte med kun at få 1 barn, og Carsten er hjemme idag så det kan være der bliver mulighed for lige at lukke øjnene lidt mens han lytter efter barnet... det er ihvertfald tiltrængt.

Anmeld

6. juni 2011

TbCp

Vingummien skriver:

Du må tage en lur når de 2 skal hen og have en lur

Egentlig lidt sjovt, jeg lå også og rodede rundt igår og kunne ikke sove ordentlig. Så er også bare mega træt  Og stod op kl 6  tror jeg skal i seng mega tidligt idag

Arhh også dig!

Jeg endte med kun at få 1 barn Jeg må jo ikke bare sådan lægge mig til at sove Men Carsten er hjemme så det kan være han finder tid til at lytte efter barnet mens jeg lige lukker øjnene lidt.

Anmeld

6. juni 2011

TbCp

Mira0911 skriver:

Puh en nat... Ikke fordi der ligefrem er køligt om natten... Her har vi også vinduerne på hvid gab om natten... Ikke fordi jeg synes det har hjulpet... 

Jeg har heller ikke rigtig kunne komme ud af sengen eller noget... Fik heller ikke middagslur igår, så var godt kvæstet da jeg gik i seng og skulle op og smøre Julie ind i morges... 

Julie var godt brugt igår... Hun gik kold omkring kl. 18.00, hun sprang også sin lur over og brugte masser af tid i underboens have med deres søn... 

Nej der var godt nok varmt i nat!!!

Håber du kan få sovet lidt i løbet af dagen så

Anmeld

6. juni 2011

Vingummien

TbCp skriver:

Arhh også dig!

Jeg endte med kun at få 1 barn Jeg må jo ikke bare sådan lægge mig til at sove Men Carsten er hjemme så det kan være han finder tid til at lytte efter barnet mens jeg lige lukker øjnene lidt.

uhh hvor heldigt :d

ja det kan være han vil det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.