Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
metski83 skriver: Måske et dumt spørgsmål. Men skal lige være helt sikker. Sidste gang jeg fik mens, gik jeg 4 dage over tid. Så regner jeg vel cyklus fra første mens dag dengang ik ? Og ikke ud fra hvornår jeg "normalt" ville få det.
Måske et dumt spørgsmål. Men skal lige være helt sikker. Sidste gang jeg fik mens, gik jeg 4 dage over tid. Så regner jeg vel cyklus fra første mens dag dengang ik ? Og ikke ud fra hvornår jeg "normalt" ville få det.
jov det ville også være mit bedste bud. Jeg vil dog anbefale æl-test de to-tre dag hvor du evt. er i tvivl.
tinasmor skriver: jov det ville også være mit bedste bud. Jeg vil dog anbefale æl-test de to-tre dag hvor du evt. er i tvivl.
metski83 skriver: Super tak. Men hvorfor ÆL test i den periode ?
Super tak. Men hvorfor ÆL test i den periode ?
Nej mente bare sådan generelt hvis I har prøvet gennem længere tid. Hvis man er helt 100 så er det selvfølgelig ikke så relevant. Men nogle gange kan det godt være lidt anderledes end man egentlig tror. Men mange mærker jo niv eller smerter så man er ret sikker. Min læge (behandling) sagde en gang til mig at når man mærker niv osv så er det som regel dagen efter der er ægløsning. Jeg havde altid troet at det var lige der (hvor man mærkede det) at man havde det - altså plus minus nogle timer. Men under alle omstændigheder så "hygger" man sig jo som regel også de 3 dage hvor man ved chancen er størest (dagen før niv, samme dag og dagen efter) hvis målet selvfølgelig er at få to dejlige streger.
tinasmor skriver: Nej mente bare sådan generelt hvis I har prøvet gennem længere tid. Hvis man er helt 100 så er det selvfølgelig ikke så relevant. Men nogle gange kan det godt være lidt anderledes end man egentlig tror. Men mange mærker jo niv eller smerter så man er ret sikker. Min læge (behandling) sagde en gang til mig at når man mærker niv osv så er det som regel dagen efter der er ægløsning. Jeg havde altid troet at det var lige der (hvor man mærkede det) at man havde det - altså plus minus nogle timer. Men under alle omstændigheder så "hygger" man sig jo som regel også de 3 dage hvor man ved chancen er størest (dagen før niv, samme dag og dagen efter) hvis målet selvfølgelig er at få to dejlige streger.
Okay på den måde du mener. Min mens skal komme om et par dage, så det er vist for sent med ÆL test i denne måned.
Er den der ikke denne måned, så tror jeg at vi skal prøve dem næste gang.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128