Handler om sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Superdansker skriver:

Han skal træne sin bækkenbund - akkurat som vi kvinder gør det. Det hedder kegel-øvelser, og det virker!

Det må jeg da lige nævne for ham og se om jeg kan få ham til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Hyldeblomst skriver:

Han skal lave "knibe-øvelse" ligesom vi kvinder skal Han kan fx. når han tisser, holde det tilbage 2-4 gange under tisseriet. Det er samme øvelse, bare nemmere at forklare til manden, så han ved hvad han skal Det virker - trust me 

Det vil jeg sige videre til ham, og så håbe han tager det til sig

Anmeld

6. juni 2011

Zafir

Anonym skriver:

Jeg er ikke sippet eller sart. Men har tidligere været i et forhold hvor jeg nærmest blev tvunget til at give fyren blowjob, og det har desværre den virkning i dag at jeg helst ikke gør det fordi jeg føler det som noget jeg er tvunget til. Jeg har aldrig gjort det af lyst. så den er svær fordi det overskrider mine grænser. Men jeg ved han rigtig gerne vil have det.

Æv. Det var rigtig trist. Kender godt med at have bagage, men det er også dejligt, hvis man får den smidt fra sig og vendt tingene... Men ved godt det kan være svært... Mmm...

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Æv. Det var rigtig trist. Kender godt med at have bagage, men det er også dejligt, hvis man får den smidt fra sig og vendt tingene... Men ved godt det kan være svært... Mmm...

Jeg er sikker på det nok skal komme med tiden. Heldigvis er han god til at give mig tid. Og han vil ikke tvinge mig til noget. Og når man føler sig helt klar så vil der heller ikke være noget problem.

Men hvor kan man være træt af det man kan have me di bagagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.