Handler om sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Kan du ikke sutte ham stiv bagefter....så han lige kommer hurtigt og så ellers får den op igen, så kan han sikert holde længere...men der er jo nogle tteknikker, men tag fat om roden (høhø) frem for at skrive som anonym herinde, fortæl ham hvad dy tænker og føler..

For ham er der ikke sex bagefter når han er kommet. Lige meget hvad vil der gå flere timer før han føler han kan igen. Det har vi nemlig prøvet. Men nej han kunne bare ikke. Til gengæld har vi da også prøvet for nylig at have sex tre gange på en dag. Men det sker vist kun hver 4 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Misselbek skriver:

Har haft det problem med en eks kæreste. Nogle gange har de bare en "kort" "lunte". Og nej det bliver ikke bedre hvis han ikke træner det!  Men til gengæld kan han komme til at holde RIGTIG længe hvis i så træner det. 

Ja og for lang tid kan også være et problem. For når jeg har fået mit så gider jeg bare ikke mere. Så det er lidt svært at gøre alle tilfredse.

Men ja må tage en snak med ham og nævne det for ham. Det er kun i perioder at han ikke kan holde så længe. Andre gange kan han blive ved fordi han lige klarede det selv om morgen. Kunne han så ikke lige fortælle mig det så jeg ved hvornår jeg skal lægge op til sex

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Giv ham et blowjob en times tid, før du vil rive ham rundt plejer at virke. og ellers kan du jo tage det som et kompliment og nuppe runde to, kort tid efter.

Jeg er ikke sippet eller sart. Men har tidligere været i et forhold hvor jeg nærmest blev tvunget til at give fyren blowjob, og det har desværre den virkning i dag at jeg helst ikke gør det fordi jeg føler det som noget jeg er tvunget til. Jeg har aldrig gjort det af lyst. så den er svær fordi det overskrider mine grænser. Men jeg ved han rigtig gerne vil have det.

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

aya-zia skriver:

jep samme problem her... og nej jeg har ik oplevet at det bliver bedre... men har vendet mig til det

Man kan nok som kvinde vænne sig til mange ting og så lære mig jo også sine måder at få det bedste ud af det

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Tja, det er træls, men så er der jo ikke andet for end at øve

Jeg "driller" min kæreste. Jeg spørge ham hvor han er, og når det så er ligeved stopper jeg (evt. ham). Så holder han længere tid, og du har sådan set "kontrollen". Og det lyder jo til at du godt selv kan mærke det, såe

Problemet er at når kæresten er ved at komme så er der ikke lang tid til jeg kommer, så jeg vil bare have at han fortsætter. Men han kan så selv finde ud af at stoppe sig selv, hvilket godt kan være lidt irriterende når man er så tæt på mål Men vi må prøve os frem. Prøve at drille ham lidt osv

Anmeld

6. juni 2011

aya-zia

Anonym skriver:

Man kan nok som kvinde vænne sig til mange ting og så lære mig jo også sine måder at få det bedste ud af det

hehe nemlig

Anmeld

6. juni 2011

grøn · ært

Anonym skriver:

Jeg vælger at være ano da det faktisk er et lidt pinligt spørgsmål.

Jeg har den her dejlige kæreste som jeg har været sammen med længe, og jeg elsker ham Men når det kommer til sex er der bare lige lidt der irritere mig.

Han har ikke været sammen med andre før han mødte mig. Jeg har været sammen med et par stykker før ham. Men gennem hele vores forhold har det været sådan at han ikke har kunnet holde ret længe. Og jeg kan jo mærke når han passer på. Og det er det der irritere mig så meget, faktisk mister jeg lysten til sex når jeg kan mærke det. Så kan det også være lige meget tænker jeg.

Har I haft samme problem med at manden ikke kunne holde ret lang tid? bliver det bedre med tiden?

Han skal lave "knibe-øvelse" ligesom vi kvinder skal Han kan fx. når han tisser, holde det tilbage 2-4 gange under tisseriet. Det er samme øvelse, bare nemmere at forklare til manden, så han ved hvad han skal Det virker - trust me 

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Kan du ikke hjælpe ham med hvordan i så kan tilfredsstille dig før i afslutter med direkte penetrering?

Jeg tænker, hvis han nu ikke kan 2 gange i træk?

Altså, jeg roder jo lidt med een selv, som heller ikke holder ret længe ved penetrering.... Til gengæld har han super meget styr på alt det andet, hvilket betyder at vores lagengymnastik nogle gange kan vare så længe at vi til sidst ikke engang gider afslutte helt

Hvis han finder ud af hvordan han kan få dig helt op i det røde felt, og finder ud af hvordan han kan give dig multi-orgasmer, så tror jeg nok han vil stræbe efter at tilfredsstille digf ørst, så i ikke behøver holde jer tilbage ved penetreringen... 

Måske var det en idé?

Eller hvad med at lede efter sprøjteorgasmerne? det kan jo også godt tage sin tid  

Og ja, så er der jo også diverse legetøj i kan hygge jer med, inden i afslutter...

Vi har faktisk snakket om at legetøj skulle indføres netop for at han vil kunne længere tid og jeg vil stadig få orgasme. Men vi har bare ikke fået taget os sammen til at købe noget.

Problemet er jo også lidt at han aldrig har været sammen med andre end mig, så alt er jo nyt for ham. Hvis man kan sige det sådan. Og hvis vi så lige har haft en tørke periode (og ja det hænder. Denne gang "kun" 14 dage, men vi har også haft det i 6 måneder) så starter vi helt forfra. Men øvelse øvelse øvelse.

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Der er måder at træne det på. Prøv at google, så skal du nok få noget inspiration til ham :-) Men det kræver selvfølgelig at du har mod på at snakke med ham om det, og at han har mod på at prøve at gøre noget ved det. 

Og som nævnt af en anden, langt forspil, langt efterspil (hvis han da ikke er en af dem der falder i søvn lige bagefter ;-), sexlegetøj.

Men kommunikation er nøglen. Snak med hinanden om det, og prøv at gøre det på en positiv måde i stedet for at være bebrejdende. Kom selv med nogle sjove idéer og forslag til hvordan legen kan forlænges.

Han er en af dem der ikke gider efterspil, og faktisk synes man er ulækker efter sex. Tror en gang vi har ligget og snakket bagefter ellers hedder det sig altid at han skal ud i bilen. Og det har vi snakket meget om for jeg følte mig lidt billig fordi han så hurtig smuttede. men nu ved jeg jo så det er fordi han synes vi er ulækre efter sex. Tak for det

Men synes egentlig vi er okay gode til at snakke om det. også fordi vi kan se og høre på den anden hvis vedkommende har noget på hjertet. Men man kan jo altid blive endnu bedre til at snakke om det. Og så må vi jo tage den derfra og øve os på det forskellige

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

Min kæreste holder heller ikke så længe, men han prøver også! Vi har været sammen i 7 år og intet har ændret sig! Jeg klager dog ikke, for han er sød til at følge mig til døren også

Et eller andet sted er det jo bare en lille ting når man elsker hinanden, men nogen dage kan det bare virke så frusterende. Men du er jo så heldig med sådan en mand, det kan jeg jo ikke lige sige at jeg er altid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.