Den er gal med temperaturen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. november 2008

Plysbjørnen

Laura er pylret og sløj, og har det egentlig ikke godt... Så som den omsogsfulde mor man jo nu en gang er tager man jo temperaturen på det bette pus, og den er helt gal... Men jeg tror altså ikke det er Laura den er gal med, tror det er termometeret... Den påstår sgu at hendes temperatur ligger på 35,1 Say what kan det være rigtigt... Det er sådan en fin Braun Øretermometer ting...

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2008

ka li ja

altså hvis hendes tepm virkelig er 35,1 så tror jeg hun er lige så syg som hvis hun havde 40 i feber... virker det ikke også baglæns?

Anmeld

24. november 2008

linemus

Hm... har du prøvet at tage temperaturen på dig selv? Så kan du vel få en idé om, om det er termometeret, den er gal med...

Anmeld

24. november 2008

Lise

Vi prøvede netop sådan et øretermometer igår - var hos en fra min mødregruppe, og havde netop målt Simon med vores eget numsetermometer til 39,5 (den uomsorgsfulde mor tager det syge barn med i mg for at tilfredsstille egne behov), da værtinden kom ud og spurgte om ikke jeg ville prøve at måle med hendes øretermometer. Og jooo, det gjorde vi da - og ja, så havde han også kun 36,1 eller noget i den stil.. Men braaaaandvarm på panden.

Stoler kun på termometre til at proppe op bagi!

Anmeld

24. november 2008

ivfmarie

stoler ikke på øretermometre.. der kan være alt muligt der gør at det bliver ukorrekte målinger.

Temperatueren falder ikke "naturligt", kun hvis man bliver voldsomt afkølet eller er død - og så slemt er vel ikke til med den bette tøs?

Marie

Anmeld

25. november 2008

Anja

Vi har både et øretermometer og et alm numsetermometer. Jeg bruger mest det til øret, men hvis jeg synes det måler for lidt eller for meget i fht hvordan barnet føles, så tjekker jeg efter med det andet, for det er jeg overbevist om er mere præcist.

Anmeld

25. november 2008

Tikki

Det kan være batterierne, den er gal med i øretermometeret....så måler det nemlig helt hen i vejret

Anmeld

25. november 2008

Plysbjørnen

Jeanette skriver:

Det kan være batterierne, den er gal med i øretermometeret....så måler det nemlig helt hen i vejret

okay, det vidste jeg ikke... Det var da en rar ting at få afvide, det kunne være jeg skulle prøve at skifte dem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.