over tid og negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. juni 2011

Anonym trådstarter

Det er nu 9 dage siden jeg skulle havde haft min mens..

Stoppede på mine piller d. 30/4... Har testet men den viser negativ

De sidste par gange jeg har været "sammen" men kæresten har jeg haft ondt i nederste der af maven  Udover det er jeg meget oppustet hver aften..

Håber virkelig i kan hjælpe mig lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

SD21

Din mens kan sagtens være uregelmæssig helt op til et år efter p-pille stop. Jeg stoppede i oktober - dog af andre årsager, men min mens er stadig meget uregelmæssig ! Det er ikke for at sige der ikke er noget, for det kan jo sagtens være du tester sent positiv, men jeg ville bare lige fortælle dig at den sagtens kan være uregelmæssig, så du ikke bliver skuffet

for jer.

Anmeld

5. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg har oplevet 3 mdr. med reglmæssig mens og så 3 med ureglmæssig mens. Hvis den bliver ved med at være helt skør så test igen om nogle dage, eller kontakt din læge. 

Anmeld

5. juni 2011

Anonym trådstarter

SD21 skriver:

Din mens kan sagtens være uregelmæssig helt op til et år efter p-pille stop. Jeg stoppede i oktober - dog af andre årsager, men min mens er stadig meget uregelmæssig ! Det er ikke for at sige der ikke er noget, for det kan jo sagtens være du tester sent positiv, men jeg ville bare lige fortælle dig at den sagtens kan være uregelmæssig, så du ikke bliver skuffet

for jer.

Tak  tror ikke selv på der er noget desværre

Men hvornår skal jeg regne med at få min mens næste gang..?

Er et stort  da jeg sidst jeg stoppede på mine piller fik den efter ca 30 dage

Anmeld

5. juni 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg har oplevet 3 mdr. med reglmæssig mens og så 3 med ureglmæssig mens. Hvis den bliver ved med at være helt skør så test igen om nogle dage, eller kontakt din læge. 

Tak det vil jeg da prøve at gøre

Testede igen idag efter en uge men stadig negativ

ville bare gerne havde min mens så jeg ikke skal tænke over hvornår den kommer

Anmeld

5. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Tak det vil jeg da prøve at gøre

Testede igen idag efter en uge men stadig negativ

ville bare gerne havde min mens så jeg ikke skal tænke over hvornår den kommer

Ja det er så hamrende frustrerende. Er man ikke gravid vil man jo bare gerne videre. Jeg håber du snart får en positiv test, eller din mens. 

Anmeld

5. juni 2011

SD21

Anonym skriver:

Tak  tror ikke selv på der er noget desværre

Men hvornår skal jeg regne med at få min mens næste gang..?

Er et stort  da jeg sidst jeg stoppede på mine piller fik den efter ca 30 dage

Ja, det kan jeg desværre ikke svare dig på Jeg havde en cyklus på 47 dage sidste gang Det varierer rigtig meget i mit tilfælde, så jeg har desværre ikke nogle gode råd andet end hvad Alexis har skrevet - at du skal prøve at teste igen, hvis den ikke kommer. Problemet er at man jo desværre også selv kan udskyde den, hvis man tænker for meget over det

Anmeld

5. juni 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja det er så hamrende frustrerende. Er man ikke gravid vil man jo bare gerne videre. Jeg håber du snart får en positiv test, eller din mens. 

Håber jeg også

Anmeld

5. juni 2011

Anonym trådstarter

SD21 skriver:

Ja, det kan jeg desværre ikke svare dig på Jeg havde en cyklus på 47 dage sidste gang Det varierer rigtig meget i mit tilfælde, så jeg har desværre ikke nogle gode råd andet end hvad Alexis har skrevet - at du skal prøve at teste igen, hvis den ikke kommer. Problemet er at man jo desværre også selv kan udskyde den, hvis man tænker for meget over det

Ja så kan det være svært  men tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.