Hvad synes I om navnet "Cirkel"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2011

Ka+Ma=Be

Det er et pigenavn da

Nååå, oki  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

Kay

Katte87 skriver:

Det var præcis min tanke også. Kan lige se barnet blive kaldt trekant eller sådan noget i den dur. 

ja lige netop... har selv et specielt navn... og er blevet drillet en del... mig har det kun gjort stærkere... men en anden fra min klasse med et specielt navn (en pige med et navn der i manges øre var et drenge navn) knækkede helt sammen og lever stadig med angst og social fobi... (ikke at et barn med det navn skal blive sådan, men noget man måske bør tænke på)

Anmeld

5. juni 2011

metski83

Det er ikke lige mig, sorry

Anmeld

5. juni 2011

Steph_Laurits

Syntes ikke om det.

Ser lige for mig at hun sidder i skolen i matematik, læreren spørger "Kan du tegne en cirkel, Cirkel?"

Anmeld

5. juni 2011

Kay

Stjernestøv skriver:

Har hørt den her 1000 gange..
"skal din dreng så hedde trekant?"

lige netop... har engang passet en dreng i en børnehave der hed bror... og hans lille søster hed søs... jamen altså.. allerede i børnehaven blev de drillet...

Anmeld

5. juni 2011

Barbamama

Ej det er jeg ikke meget for.

Anmeld

5. juni 2011

Ka+Ma=Be

Kay skriver:

ja lige netop... har selv et specielt navn... og er blevet drillet en del... mig har det kun gjort stærkere... men en anden fra min klasse med et specielt navn (en pige med et navn der i manges øre var et drenge navn) knækkede helt sammen og lever stadig med angst og social fobi... (ikke at et barn med det navn skal blive sådan, men noget man måske bør tænke på)

Ja, som med mange andre ting reagerer man selvfølgelig vidt forskelligt - nogle kan klare det og andre kan ikke.

Jeg er godt nok ikke blevet mobbet, men selv mit navn kunne folk da lave sjov ud af. Jeg hedder Katja og hvis jeg fik 1 krone for hver gang jeg er blevet kaldt hundnej - så var jeg rig!

Anmeld

5. juni 2011

LinLin

Jeg bryder mig ikke om det - men mht til at blive drillet med det, fordi det blier brugt i matematiske sammenhænge, er det vel ikke værre end at man kan hedde Pi og Sinus!?!

Anmeld

5. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Ikke et navn jeg ville vælge.  

Anmeld

5. juni 2011

Fenja09

Cirkeline er sødt, men Cirkel...nej det bryder jeg mig ikke om.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.