Hvad synes I om navnet "Cirkel"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2011

N&J

Syntes ikke det er et navn til et voksen menneske - læste et sted at man skulle overveje når man gav sit barn et navn som det kunne bære det som barn, teenager og igen når det skulle ud til jobsamtalen - og ja jeg syntes det er enormt useriøst til en jobsamtale og sige hej, jeg hedder cirkel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

Stjernestoev

Katte87 skriver:

Kan man godt hedde det?

Ja
Der er vist 6 i Danmark der hedder det.

Anmeld

5. juni 2011

Ka+Ma=Be

Kay skriver:

hihi... jeg tænker det er et navn der er let at mobbe med... altå... tænker geometri... og ja en rund ting... som navn... hihi... ville nok grine inden i mig selv og spørge en gang om jeg havde hørt rigtig hvis jeg mødte en med det navn

Det var præcis min tanke også. Kan lige se barnet blive kaldt trekant eller sådan noget i den dur. 

Anmeld

5. juni 2011

K&S

KamillaT skriver:

jeg bryder mig ikke om det, men navnet cirkeline kan jeg godt lide 

Enig

Anmeld

5. juni 2011

Ka+Ma=Be

Stjernestøv skriver:

Ja
Der er vist 6 i Danmark der hedder det.

Hehe nå oki Havde bare aldrig forestilt mig at det var godkendt - er det så til drenge eller piger? Kan ikke lige se kønnet for mig umiddelbart - andet end når du også skriver cirkeline selvfølgelig.

Anmeld

5. juni 2011

Mette+Mathias

Egentlig lyder det sødt, men ville aldrig døbe mit barn det, - tænk engang hvilke besværligheder og grinerier bag ryggen barnet skal igennem, bare fordi mor og far ville være fantasifulde og unikke.

Anmeld

5. juni 2011

twinboys

undskyld men så tænker jeg altså på cirkel kaffe...

Anmeld

5. juni 2011

Stjernestoev

Kay skriver:

hihi... jeg tænker det er et navn der er let at mobbe med... altå... tænker geometri... og ja en rund ting... som navn... hihi... ville nok grine inden i mig selv og spørge en gang om jeg havde hørt rigtig hvis jeg mødte en med det navn

Har hørt den her 1000 gange..
"skal din dreng så hedde trekant?"

Anmeld

5. juni 2011

Stjernestoev

Katte87 skriver:

Hehe nå oki Havde bare aldrig forestilt mig at det var godkendt - er det så til drenge eller piger? Kan ikke lige se kønnet for mig umiddelbart - andet end når du også skriver cirkeline selvfølgelig.

Det er et pigenavn da

Anmeld

5. juni 2011

jydeinden

cirkel, det kan man sgu da ikke kalde et barn !

kunne forstå cirkeline, det er sødt, men cirkel, hmm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.